gyakorikerdesek

2008.10.01. 10:49 tibzon (törölt)

nem tudom mennyire ismeritek az oldalt, én nemrég találtam valahol a linket. Célja gondolom az, h mindenki megtudhassa a kis(nagy) bajára a választ/megoldást. Ami alapvetően szép dolog.. a vicces az egészben az, hogy 12 éves kortól kérdeznek a kölkök és rengeteg kérdésen(és válaszon) szárré tudod aszalni magad. Egyszer úgy rákaptam,h vagy másfél órán át olvasgattam,az alap "mellemre folyt a sperma lehetek-e terhes"-től egészen a "nem akarok már szűz lenni, hogyan vágjam ki a szűzhártyámat?"-ig és igenjól szórakoztam. Amúgy a végére kiderült, h van 1-2 olyan kérdés is, ami egész jó és hasznos.

http://www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__oldal-0

jó nézelődést!

(amúgy a http://www.gyakorikerdesek.hu/ -n minden témában vannak ugyanígy kérdések, csak nyilván ez a legszórakoztatóbb)

2 komment

Címkék: poén okosság tinicsevej

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr46690389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni 2008.10.02. 00:50:15

"nem nehéz a pirching meg nem akadáj ugyan ugy csak vigyázni kell h ki ne szakadjon! De csak könnyedek áttdugod a nyelved a szálába és mintha masziroznád a nyelvét!! lehet h nevetséges de nézz meg az utcán másokat h ők hogyan csinálják, én pl amikor fiatalabb voltam a tükörrel csokoloztam először! hidd el jo gyakorlás és igy még az önbizalmad is növeled!!! jó lesz hidd el!!"
ezt biztos Csini irta

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.02. 17:47:03

"A pasik könnyen elfogadják szerelmük szépség hibáit?" - Nem
Dr Té
süti beállítások módosítása