Aaazook a boldog szép napok ééég veled

2008.11.13. 18:21 jet-son a másfélkegyelmű

Valami furcsa véletlen folyamán kezembeakadt az új playboy, vagyis csak a képeket szedtem le a netről sallangoktól mentesen.

De inkább az elején kezdem, ugyanis egy másik furcsa véletlen folyamán módom nyílt arra, hogy megnézzek 5percet a nívós keddi "hal a tortán" c. nagybecsű műsorból.

Arra a következtetésre jutottam, hogy Fresh Andi (szerintem a személyiébe is ez a név szerepel) a legrondább a jelenlévők között. Még az a csávót vagy csajt...legyen csávaj. Szóval azt is hamarabb megtámadnám mint őt. És így mi lesz a frenetikus Fresh együttessel? Gyarkolatilag a seggükből, a mellükből meg a klippekből éltek (ami a seggekre és a mellekre volt specializálódva). Gyenge zene zéró mondanivalóval. Szóval ha már rondák is, akkor mi lészen velük?

Ma reggel rámmosolygott a szerencse!! Megláttam a boltban Friss Andreát a pl"+=oy címlapján, mellette a szöveg: Mindent megmutat! Szóval ezzel az eszmefuttatással  jutottam arra a pontra, hogy látnom kell, hogy még legalább a photoshop segíthet rajta! És valóban szép, stbstb. Viszont ha én egy ufó lennék vagy nem láttam volna még puncit, azt kellene hinnem, hogy az emberek szaporodószerve elcsökevényesedett és/vagy a lábukkal vagy a homlokukkal szexelnek (Zimány linda előnyben) oder egyéb testrészeikkel. A képek magukért beszélnek. Vagy a lencse volt szar, vagy erősen alkalmazták a blur effectet ps-ban...a lényeg, hogy az évezredes homály fedi a kedves hölgy lábaközit. Bogicsek emlékeztetett, hogy Pokrivcsák Móni óta nincs muff a pléhbojban. :( (ha elírtam a nevét, akkor bocs)...szóval már a neves magazinnal is átbasszák az embereket. Nem elég nekünk a megszorítás és a válság? Már pina sincs?

...az alpári részekért bocs...kajakra mint Ken :D

2 komment

Címkék: celeb ideges búvalbaszott

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr73767530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Codee 2008.12.27. 17:44:28

Ez nem semmi volt :D
Ott a pont.....
Az ufo-s rész különösen jó volt!
süti beállítások módosítása