Mitakar?

2008.11.26. 16:15 DeluksZ

9 nap múlva minden kiderül, és ettől rohadtul félek. (Semmi köze a mikuláshoz.) De nem értem én az ELTE-t, eddig sem értettem. Vagy Ő nem ért engem. So'sem derül már ki az igazság talán. De akkor is a végére járok. Úgy értem végigjárok. Anyuéknak megadom, amivel tartozom nekik, és az is lehet hogy más szak... Katanakaji szak... agymenünk megint.

Jó lenne mást, pedig ez érdekel. Csak failed badly. Nem is igazán ebben, inkább az életben. Talán csak azért, mert szorul a hurok? Szorul már három éve. Csak most már nem nagyon kapok levegőt.

Nem maradtok haiku nélkül.

Samiszen játék.
Elmém megtréfál csupán?
Japánban vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem haiku ideges

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr5789768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása