Novocain

2008.12.03. 07:14 DeluksZ

Na csibzhone tanult vagy fél napot. Haladunk. Nekem megvan az új projektem, amiről egyelőre nem árulok el semmit, de klub jellegű a cucc, viszont titeket egyáltalán nem érint, mert japános, úgyhogy ne is kérdezősködjetek. Ezt a bejegyzést meg csak azért írtam, hogy legyen mit olvasni annak, aki hajnalban kelik. Holnap meg tanítok (wihííí) a japán írásról. Wish me luck.

Nem tudom miért ezt a címet adtam. Jól hangzik. Szevasz.

2 komment

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr52800949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kisróka 2008.12.03. 15:19:47

jolsejtem h a nihongarirol van szo? :)

DeluksZ 2008.12.03. 15:27:02

demég mien jól;) pszt...
süti beállítások módosítása