Loveisaktually

2008.12.26. 13:16 DeluksZ

Én most fogom engem, és elmegyünk Szekszárdra, mert ugye nem csak Szegeden van Karácsony. Öcsém videóját csekkoljátok, vért pisált, mire feltöltötte. Ezen felül írjátok meg kommentbe (regisztrálj, nemérdekel!) kinek mit hozott a gazdasági-válság-jézuska (sexuális-zaklatás-panda). Én megírom ide, hogy kaptam egy nagyon fasza könyvet amit Té egyből kölcsön fog kérni, amint meglátja, illetve kaptam gitárpengetőket (2xDunlop, 1xFender medium), szóval mostmár muszáj lesz a húrok közé tschapni (guitarre oktatót még mindég keresek még mindég).

Akiknek tetszett János és a Póniló röhejesen közhelyes, 15 perc alatt összedobott esete azoknak van egy jó hírem. Írok hosszabbat nemsokára is majd, hasonlóan felszínes, angsztos, darkos kontextusban, de már lesznek benne mesés elemek.

Azt hiszem, már csak annyit akartam írni, hogy Nos akkor elléptem. Szevasztok.

1 komment

Címkék: xmas ténylegsemmi

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr65842493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása