VégefőSZÍN

2009.08.31. 15:24 DeluksZ

Nos véget ért a SZIN, úgy is fogalmazhatnánk hogy elmosta az eső, mert alapvetően elmosta és ekkor jöttem rá hogy baszki 20 percre lakom gyalog, otthon meg van tea, meleg víz és puha ágy. A Guano Apes naccerű volt, ahogy előtte két nappal az Alvin is. A SZIN'09 legjobb koncertje díjat pedig egyértelműen a RUsskaja kapja, akiket jövőre a nagyszínpadon akarok látni.

Az egyébként részeges, iszogatós, állandóan partizós társaságból én voltam a legtöbbet kint a SZIN-en, ha nem számoljuk Petit, aki szőregen lakik és kint dolgozott. A többiek mindig máshol ittak és utána jöttek be aminek nem sok értelme volt, ezért Petivel többször meg is beszéltük hogy mennyire gyökér az összes és jövőre elintézzük, hogy ne jöhessenek be, és igazunk is van.

A képeket majd felrakom ide egy darabig, bár nem tudom hogy közel fél gigaát mennyire tolerál a blog.hu. Kiderül.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr881350931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bembi86 2009.10.27. 13:59:00

1.énis benn ittam
2.megvan még a repoharam
3.nálam a beatrice nyert
4.olyan szinten áztam rommá,hogy azt el sem tudod képzelni

SZIN foreva
süti beállítások módosítása