paranoid android

2009.09.27. 12:49 csibiur

Blogot írni mindig egy állapotomban vagyok hajlandó, és az a most. És máskor is mindig olyan, mint most, és általában mindig ugyanarról is írnék. Sokszor, sokáig, nem gondolva bele, hogy ezek a sorok hozzátok is eljutnak valamikor. Másnap reggel összeállítani a józanodás tracklistjét, kortyolgatni az apám által oly gondosan összerakott kávét, melynek a tetején külön nekem csinált tejhab van. Ma a Chasing Cars a nyerő mert a hibáimra emlékeztet úgy, hogy a lyrics áttekintése még várat magára vár @ mag ára vár, és szegény Adele amint elkezdene énekelni ellehetetlenítem egy ártatlan kattintással. 
Kellett volna menni péterfy borira sáffal találkozni, mozis buliba vonaglani, napestre és sok sok csillag, de hiányoztak az itthoniak és azt kell mondjam szerettem a hétvégét. Csabi most nem távozik szó nélkül, és ha lenne egy daganatom, Márlának hívnám.
A dolgok meg bonyolultak mint a diffegyenletek kezdeti érték problémája, csak kérdem én hol a kezdet ééés nem hiszitek el, de az előző bejegyzésem csakis azért írtam hogy Bogdinak szülinapot kívánjak...guess mi maradt ki az egészből
-_-'

Would you lie with me and just forget the World? nyöh

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr881410419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása