ELTE IK zárójel Budapest zárójelbezár

2010.02.08. 12:28 csibiur

Nézek körbe és emberek. A balomon, a jobbomon, előttem...mögöttem senki. Mögöttem fal van. De FELETTEM IS EMBEREK...faszba lehet így újjászületni. Nem azt mondom, hogy zavarban vagyok, inkább azt, hogy mind basszák meg. Beszélgetnek, mosolyognak, hahotáznak...undorító. De az is lehet, hogy én vagyok az...mélyről jövő hörgő hangot hallatok. hhhrrőőőőőőőőőőő

...néhány dolgot még át kell élnem

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr221738930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pentye 2010.02.08. 21:40:43

ejj ilyen rosszul érezted magad első nap az isiben? pedig még velem is összefutottál:P igaz nem az IKn csak a két épület közt
süti beállítások módosítása