Say Hello

2008.12.17. 13:50 DeluksZ

Szélsőjobboldali, kormányellenes, fasiszta bejegyzés. Ne olvassátok tovább.

Első fokon feloszlatta a Magyar Gárda Egyesületet a bíróság olvasható az Origón (meg sok más helyen is). Feloszlatták, mert a cigány kisebbség többség méltóságát sértette. Feloszlatták, mert 2008-ban még születnek ítéletek politikai nyomásra, szubjektív bírói véleményezéssel. Feloszlatták, mert a szemellenzős ballib értelmiségnek kell a náci, és kell a felette aratott győzelem. Öröm'é'bódottá. Győzött a józan ész, diadalmaskodtak a modern erkölcsi normák, szárnyal a liberalizmus.

A Magyar Gárda Egyesület semmi törvénybe ütközőt nem tett működése alatt. Ez nem jelent semmit. A Magyar Gárdát nem szerették a zsidók és a cigányok. Félelemkeltett. Ez viszont már súlyos érv.

Csak olyan kommenteket fogadok a bejegyzésre, melyek egyetértenek velem. Ez itt az én diktatúrám. A másik ellen sok mindent nem tudok tenni. Habár egy "Oszlatod a kurva anyád..." pólót szerintem csináltatok az elkövetkezendő hetekben.

De felkúrtak korán reggel...

12 komment · 1 trackback

Címkék: náci

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr74827968

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2008.12.17. 15:39:49

Gárda egyesület vagy mozgalom?Tegnap a fővárosi bíróság elsőfokú ítélete feloszlatásra ítélte a Magyar Gárda Egyesületet, mely döntés nem vonatkozik a Magyar Gárda Mozgalomra. Ami azt illeti nem is tudtam hogy több Magyar Gárda is létezik. Aztán arra gond…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jet-son a másfélkegyelmű 2008.12.17. 19:15:07

én is olvastam a hírt és hasonló véleményen vagyok...feltehetőleg nem cigány elkövetők verték meg az alapítótagot sem, mint ahogy nem cigányok vertek tanárokat, óvónőket pontpontpont. Írhatnám tovább, de nem akarom

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.12.17. 22:22:26

én most szomorkodom, mert nem írhatok.

DeluksZ 2008.12.17. 23:39:29

Bálint neked még az ellenvélemény is meg van engedve (nincs).

DeluksZ 2008.12.17. 23:40:36

Izé... Nessus (a polgári neved sokkal jobban a számra áll, de majd gyúrok:)

jet-son a másfélkegyelmű 2008.12.18. 16:25:45

iwiw...keresés...
utónév: bálint
becenév: Nessus
iskola: ELTE
elbasztátok!

yoshii 2008.12.19. 11:22:17

én nem olvastam el, ügyi vagyok??? :))
paccsííí

Sallay 2008.12.20. 17:25:48

Ezesetben, Delukszom (nekem pl a polgári neved nem áll a számra látod) határozottan elhatárolódnék mind a pro-, mind a kontra- véleményről, és szolídan megjegyezném, hogy, amennyiben be tudták tiltani, valamit elizéltek, legközelebb másképp kell csinálni. Nem?

flameks ne erőszakolj meg, vagy ha mégis, csak keddenként érek rá, úgy hat körül, tartsd tiszteletben, hozzál bort.

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.12.20. 17:29:57

khm. szolíd megjegyzés. vidéki rokonok gépéről böngészve első körben fontosabb előbb megnézni be vannak-e jelentkezve például mondjuk az indapass accountjukba és csak utána postolni.
Sallay én vagyok. Ez is én vagyok.
Asszem visszamegyek még egy kicsit aludni.

jet-son a másfélkegyelmű 2008.12.22. 12:39:07

Bocs Nessus...a randi nem áll. De berughatunk. :) Hozd Sallay-t is. Delukszot viszem, ha kibékült Bogdánnal. És kell név a kutyának!!!!!

c_ella 2008.12.23. 15:03:07

Kedves DeluksZ, így karácsony tájékán arra kérlek ezek után, hogy amennyire ez kérhető és lehetséges egyáltalán, tartsd magad távol a blogomtól, mert ez a hozzáállás és ez a látásmód olyan messze van tőle, hogy azt leírni sem tudnám.
Köszönöm.

DeluksZ 2008.12.23. 18:11:05

Kedves c_ella, ha nem bánod, e-mailben reagálnék erre a hozzászólásodra (úgy értem még ma, nem feltétlen egyből most, de még ma...)

DeluksZ 2008.12.23. 18:54:03

Minekutána rájöttem, hogy nem tudom kinyomozni a mailodat, mégis csak ide kell reagálnom, habár nem sok kedvem van hozzá.

Sok homályos rész van a hozzászólásodban. Ha csak hirtelen felháborodásodnak akartál hangot adni, úgy világos a dolog, és értem is.

Ha azonban a dolog több, mint egy egyszerű egyet-nem-értés akkor néhány dologra rá kell kérdeznem.

1. mi az a "hozzáállás" és "látásmód" ami ebből a bejegyzésből kiderül és távol áll tőled? Nagyon sok nem jobboldali médium lehozta, hogy nem törvényes alapokon oszlatták fel az egyesületet (nem a gárda mozgalmat, hanem az egyesületet), ami egyáltalán nem vall jogállamra. Ez gyakorlatilag az egyetlen pont, amit ebben a rövid bejegyzésben megfogalmaztam. Az igazságtalanság miatt érzett felháborodás, a jogszabályokra való hivatkozás teljes hiánya és szubjektív bírói vélemény az ítélethozatalnál.

2. "Tarsd magad távol a blogomtól"? mintha kicsit erős lenne ez a felszólítás. Eddig sem telepedtem rá, ezután sem terveztem, csupán néha írtam 1-1 kommentet, mert szimpatikus volt a stílusod és érdekesnek találtam az általad leírt dolgokat. Mire gondolsz pontosan? Nem szabad olvasnom, vagy olvashatom, csak nem kommentelhetek? Hogy értsem pontosan ezt a távol tartást?

Ez az a két pont, ami nem teljesen tiszta számomra. Természetesen ha ez a kérésed megtehetem, csak nem tartom sem megalapozottnak, sem átgondoltnak a dolgot. Logikus, hogy ez az egyáltalán nem szélsőséges poszt előhozott most belőled minden ellenszenvet amit az ilyen-és-ehhez-hasonló dolgok iránt érzel, ám továbbra is az a véleményem, hogy ez "hiszti".

Yoshi például tökéletesen lekezelte a dolgot, pedig ha valakivel ellentétes a véleményem, akkor az Ő, és mégis országos cimborák vagyunk már óvoda óta. Vagy ott van éppenséggel Nessus, aki szintén sok kérdésben a másik oldalon áll. Mégsem kér meg egyikőjük sem, hogy ne legyek a barátjuk, és ha lehet tartsam távol magamat tőlük. (Bár Nessus feltűnően keveset sörözik velem mostanság. Lehet, hogy elkezdek gyanakodni...)
süti beállítások módosítása