SZIN - S40E01

2008.08.29. 07:52 DeluksZ

szin, bone, tibiMásodik (első) nap óver. Kicsit később keveredtem le -vel, mer' álmos voltam, de nagyon, viszont heti belépővel minimum, hogy 7/7 ott van az ember, úgyhogy erőt vettem magamon. Volt Zságár, ami egyébként nagyon jó, hallgatjuk is sokat fent pesten, de nem nagyszínpados fesztiválos... szerintem. Otthon berakós ellhalgatós lazulós, de ha nagyon közönség, akkor is leginkább kávéházas bölcsészbarlangos pincekocsmás background zene. De jó volt. Mocsíbát meg nem ismerem, de azt mondták hírös. Jó pont, hogy a koncert alatt találkoztam egy régi ismerőssel, ami igencsak feldobott és akinek aztán nem tudtam SMS-t küldeni mert olyan szinten foglalt a rohadt hálózat a SZIN-en, hogy öcsémet is csak 40. próbálkozásra tudtam felhívni Zságár után.

Ja, Alvin és a Mókusok fan lettem. Mármint dolgozom rajta erősen, hogy teljes értékű tagja lehessek a rajongók táborának. Történt mindez a koncertjük után, aminek a végére még odaértem. Szóval az show. Ugyanúgy, ahogy a Tankcsapda az Alvin is koncerteggyüttes. Meg szöveg... ezért némileg visszatettsző, amikor 16 éves újszegedi tinédzserek éneklik, hogy "Ez a kurva élet, ez a rohadt élet, ez a mocskos rohadt kurva élet..." de én meg azt énekeltem ennyi idősen, hogy "fuck the police" szóval nem bírálok.

Amúgy permanens öklendezési rohamaim vannak, a talpamon gyakorlatilag nincs bőr, a hangom olyan mint egy 60 éves rocksztáré aki ebből a 60 évből 50-et végigdohányzott és ivott. Egyébként minden jó. A tegnapi költségvetés 900 forint volt. Mondjuk nem is vagyok másnapos. Kérdés: ha egy csaj azt mondja neked, hogy szingliként jött, de reméli nem úgy távozik, és erre te sok szerencsét kívánsz és lelépsz akkor az mit közvetít? Nagyon bunkó voltam?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr99638799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása