The Office

2008.09.04. 22:41 DeluksZ

Az utóbbi 3 napban nem csináltam gyakorlatilag semm mást csak a The Office című sorozatot néztem. Ezért nem is blogoltam róla. Nem volt időm. Ugyanis néztem a sorozatot. Az Office-t. Ésamúgy most robog felém 4 üveg sörrel. Jön TV-t nézni. Guess what? Ő is imádja.

Pom'most érkezett meg. Közben Szmitó megkérdezte MSN-en, hogy szeretem é az Western filmeket. Ez például egy olyan kérdés, amin azelőtt sohasem gondolkodtam. Biztosan van még nagyon sok ilyen kérdés. Ezek közül az egyiket ma feltették és gondolkodtam rajta. Amúgy szerintem nem. Mármint tételesen nem lehet kijelenteni, hogy szeretném a Western filmeket. Mondjuk így kapsából kettőnél többet nem is nagyon tudnék felsorolni.

Visszatérve. Új kedvenc filmes pár (J+P), új kedvenc karakter (Dwight), új kedvenc jelenetek (*végtelenségjel*). Mindent összevetve 4 nap alatt 4 évad seggére vertem rá. És jön az ötödik. És tudjátok mi jön még szeptemberben (két fontosabb születésnapon kívül)? Heroes s03!

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr29649003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása