Geometriai modellezés értelmező post

2009.11.27. 00:02 csibiur

Rávilágítottak a minap, hogy a bejegyzéseimből semmit nem lehet érteni. Én értem, így nekem könnyű, ti vagy próbáljátok, vagy nem, de attól lesz izgalmas a dolog, hogy...próbáljátok.

jegyzet idézet: nem figyelek oda órán, csak írom a faszságaimat, hogy ne aludjak el
neck, brain szószerint, future meg inkább aggodalom mint fájdalom
just wanna sleep forever: kurvaálmos voltam mikor a bejegyzést írtam
sárgaköves út: future...a jobbik véglet
Dorothy: nem személyeskedünk bejegyzésben, alapszabály...tehát ez marad Dorothy
Bágodember: that'd be me
jegyzet végére "TANULJ": semmi nem változik évek óta...   :/
...amúgy: csak úgy

Tehát nyafi az van, változás nincs, az izületeim meg csak tovább nehezítik a dolgokat. Most megyek aludni, mert 2 nap 2 bejegyzés az fárasz-TÓ

(>'.'<)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr481555332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása