soldiers of fortune

2008.10.06. 21:00 tibzon (törölt)

MUSLICA : Erjedő anyagokat kedvelő, gyümölcslégyféle apró rovar.

na kérem arról van szó, hogy mikor egyedül ülök a gép előtt, egyfolytában 1 ilyen kis szar köröz előttem, v fölöttem v a képernyőn és megőrülök tőle(tőlük).

ott kezdődik az egész, hogy szerintem nem is mulica a nevük hanem muslinca.
Ott folytatódik, hogy esküszöm nektek akárhányszor lecsapok 1-et, azonnal ott terem egy másik.Nincs egy perc nyugtom s(most ütöttem le egyet)em. Mi lehet a magyarázat? "Erjedő anyagokat kedvelő.." namost körbekutattam az egész szobát, kur(most jelent meg a következő  monitornáááááááálllksdfsdfnmxcv)vára nincs sehol se erjedő dinnye, se körte, se szilva,se semmi, max az agyam rohadhat már az őrülettől.

van pár teóriám, de mind baromság:

  1. egy, azaz egy muslinca van a szobában, csak van valahol egy respawn pontja, mint a counter-strikeban, és mindig újjáéled.nohát akkor ennek értelmében kurvára sokszáz-0  ide pajtikám
  2. soha nem ütöttem még le, olyankor nem a pille kis teste trancsírozódik szét a tenyeremen, hanem valami unid dolog.
  3. az apa által kiskoromban a fejemre nyomott "barack" évek óta rohad a kobakomon.
  4. mióta ezt írom 4et ütöttem le
  5. ez az egész összefügg a hülye tapló svájciak részecskegyorsítójával.
  6. az egészet haluzom, zsuzsi mikor itt volt 1et nem látott
  7. ezek a kis mocskok egy felsőbb hatalom követei, és céljuk van velem

Honnan jönnek, mit akarnak? Először csak a tibzon Szegeden. Aztán rokonaink, barátaink, szeretteink. Egy új kor köszönt be. Egy új, sötét, pofánk előtt idegesítően repkedő kor...

5 komment

Címkék: tudomány okosság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr84700170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.10.06. 21:10:17

első

na nekem is volt ilyen,akkor az egyik szobanövényem félig meddig rothadó földjéből szálltak ki állandóan,ja és az is szegeden volt még elsőben. odapetéznek ezek mindenhova ami kicsit rohad,persze hogyha az egész város rohad akkor nincs mit tenni:) na jó nem is rohad szeged (L)

DeluksZ · http://koszonomolaf.blog.hu 2008.10.06. 22:12:43

Ez egyébként nagyon durva. Mármint... rendszeresen tapsikolok én is gép előtt. 1-2 szúnyog az okés. Azt kinyírod meghal. De vannak ezek a kicsi... kurvakicsi cuccok amik nem is repülnek inkább cak ugy lebegnek az éterben. És vannak. De állandóan vannak, ez az egyetlen állapotuk. Mondjuk én a pók terráriumában is látok mindig 1-2-t. Patkánytetem maybe? Cserélni kéne már a földet csórikámnál...

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.10.06. 23:03:40

kidobtam a picsába azóta már a vásárhelyi hulladéklerakóból hódítják meg hódmezőt' a kis gecyk

tibzon (törölt) 2008.10.06. 23:10:27

na az amúgy kurva helyes, mivel vásárhelynek nem kéne ott lenni ahol van, pusztújjon... majd eztis jól megírom

Born In Flames · http://www.born-in-flames.blogspot.com/ 2008.10.15. 21:29:06

Háhá ez jó :D
Azon lepődtem meg a legjobban, hogy én is úgy tudtam, hogy ezek musliNcák, és nem muslicák. Amióta az eszemet tudom, mindig így mondtam. No de az egészben az a vicces, hogy nem tapasztaltam ilyet soha, csak amikor otthon a must körül repkedtek a kis dögök. Most Anginál állandóan őket hajkurásszuk és a kis mocskok rohadt dagadtak. :D El nem tudom képzelni mit esznek, ha mi alig eszünk itthon. :D
Egy szóval: nem sok blogot olvasok, de ez a poszt baszott jó lett :D

Üdv!
süti beállítások módosítása