Hírek a délvidékről #3

2008.10.10. 14:45 jet-son a másfélkegyelmű

Két napig nem voltam, mivel aksi nyista, valamint az inverter is beszart a hajón, így nuku töltés. Viszont van 1000kép, meg 10000élmény. Split mellől indultunk Gomilicáról 9:30 körül, majd irány az előzetes informálódások után Vis helyett Hvar szigete -hosszú út, kikötői díjak, stbstb. Gyönyörű volt a tenger és az idő is gyakorlatilag tükörsima volt apró hullámokkal, a planktonokon tükröződött a napfény, meg amit akarni lehet. Delfinek, meg mindenféle ilyen. 12csomós szélben bontottunk vitorlát a Pindúron, ami atomkényelmes volt, a wc-ről majd egy +18-as bejegyzésben megemlékezem.

Úgy 1óra körül a gyönyörű időre való tekintettel éles kanyart vettünk még Hvar előtt és irány VIS, ugyanis Lacinak is a szívecsücske, én meg csak olvastam róla!! 6körül érkeztünk meg ami elegendő volt ahhoz, hogy kievezzünk még a partra, és benézzünk a téglaépületekből álló Komiza kikötőjébe. Hát ennél romantikusabb hely a világon nincs. Csendes öböl, gyönyörű kőházak, kevés ember, blablabla. A legtalálóbb hasonlat by Laci: úgy nézünk ki mint majom a köszörűkövön. De azt a szenvedést, míg a gumicsónakkal kimentünk a partig...nem kívánom senkinek.

Az öbölben a víz csak annyira tiszta, hogy kb 20-25m mélyre látod a tenger seggét. Horgonyoztunk, ami annyit takar, hogy nincs kikötői díj, viszont nincs is kikötve a hajó, úgyhogy ment felváltva az őrködés. Eléggé cifra volt. A sok helyi halász kint a csónakjában, kerülgeti a hajót, kissé beszívva, dalolászva...szóval felejthetetlen élmény. Korán reggel irány Hvar, ha már az volt a cél. A tenger ismét csendes, délutánra 15-18csomós szelet jósoltak. Hvar is csodaszép...de a lényeg inkább, hogy Hvar szigete után megjöt a szél. 20-26 csomóval, 1-2méteres hullámokkal, meg velem a kormánynál. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Na EZ felejthetetlen élmény. Úgyhogy most gyűjtök a jogsira. Csak 170ezer. :) Estefelé kikötöttünk Gomilicán, láttunk sok jót meg szépet, leégtünk, stb. Este alvás nagyon, ma meg grillezés. Lépek is, mert fasza a parázs. Béke mindenkinek.

Tördelés és layout by DeluksZ :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeluksZ 2008.10.10. 20:44:40

Ha nem lenne olyan a hejesirásodd amilyen, simán lehetne valami fiatalos turarovat cikkei közt az iromány. Így viszont csak az Oláfra fér fel. De szeressük, szóval, még sokat (csak tagolj bazeg).

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.11. 10:19:31

bocs bazzeg...3 nap alatt aludtam kb 6órát összesen. úgyhogy baszakoggyá mássaa hogy mijen a hejesirássa. Amúgy meg 5ös vótam nyelvtanbul. Dik :)