Álmodtam egy rétet...

2008.11.21. 09:47 DeluksZ

Álmodtam egy rétet, virágost, gyönyörűt.
Álmodtam egy patakot, kristályszín vizűt.
Álmodtam egy leányt, épp a tökéletest.
Álmodtam egy embert, szívében nemest.

Álmodtam egy rétet, nem volt már sok virág.
Álmodtam egy leányt, hozzá néhány hibát.
Álmomban volt ember, semmi nemes lelke.
Álmomban volt patak, zavaros víz benne.

Megelégelt álmom, visszatérni lusta.
Megelégelt patak, üres medrét mossa.
Sehol nemes ember, sehol semmi leány.
Régóta nincs semmi. Álom sincs. Csak hiány.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr49780795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.11.21. 19:12:22

egyre inkább művésziesedtek el. ez tetszik. nosza.
süti beállítások módosítása