These are the lies I have created

2009.11.19. 09:15 csibiur

A kurzor villog, a tanár beszél, a billentyűzetem meg túl hangos. A kurzor persze mindenki más előtt is villog, sőt mindenki más is villog egyszer egy, egyszer nulla...egyszer élő, egyszer hulla. Néznek, bólogatnak, néznek értelmesen, gondolkodnak >.< aztán írnak az előttük lévő hangos gombokon. Az értelmes tekintet már nekem is kurvajól megy, ahogy e sorok közt is fel-fel pillantok, mintha most írnám meg az évezred algoritmusát. Közben meg csak a halaim egészsége miatt aggódom. Halcsi, Halcso, Halcsio, Haluraság, Halasszony és a következő halamat Márlának nevezem el.
Volt anno egy kanyar amit rosszul vettem volna be? Vagy lehet akkor még ki sem volt építve a másik út? Negyed 10 van és bájtokat kéne kivennem a fájl közepéből...és sztem én vok az egyetlen a teremben akinek most eszébe jutott egy nagy merőkanál..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr251536000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása