Hóesett, hónincsmár

2009.02.18. 12:41 DeluksZ

Tegnap kurvasok hó esett, mostanra meg az összes elolvadt, mert süt a nap nagyon. Pedig gyönyörű volt (meg hangja is), de mostmár csak latyak meg sár. Fasza... egész fasza. A torkom meg fáj nagyon, és sem a strepsils sem a tea nem segít, a neocitrán meg elfogyott még a függés korszakában csunyán.

Egyébként a blog nem halt meg, csak próbáljuk felvenni az élet új ritmusát, de öcsém megint nem járogat be órákra, pedig megígérte, hogy befog. Mondjatok neki valamit, mert ez így nem lesz jó. Én meg úgye dolgozom 0-24, Bejci hétfőn volt fent, japánoztunk, a gitártanár pedig február végétől vár engem. Emellé kell még beiktatni egy Iaido és egy kondi edzést és remekül is leszünk. A pénzt ezekhez meg mondjuk lopni kell majd, mert ennyit nem keresek^^ (majd csak keésőbb fogok ennyit). Egyébként ez így összesen nem is olyan sok, mert a kondi 5000 egy hónapra, a gitár 1500/óra amiből így az elején elég lesz heti 1, Bejci ingyé dolgozik (L), az Iaido meg 10000 negyedévre, vagyis 3300 hónapra, szóval olyan 15000-ből kijönnek a kötelező költségek.

És mióta divat különben is, hogy nem válaszolnak vissza az önéletrajzra a cégek? Agyam eldobom komolyan (már mondtam mindenkinek), hogy mekkora fasság ez, ha küldök csomó személyes adatot, meg címet meg miegymást, akkor igazán küldhetnének legalább annyit, hogy nem fértem át a rostán, vagy betöltötték az állást, pláne ha olyan helyre jelentkezem, ahova túlképzett vagyok. Kurvaanyjukat.

Egyébként meg telefonáltam az ELMŰ-nek (előbb a Közterület Fenntartóknak, aztán az ELMŰ-nek) mert csináltak itt valami (este is hangos) munkát a közvilágítással és nagy kocsikkal jártak fel a virágágyásra. Úgy néz ki minden, mintha repülőgépanyahajóval tolatott volna fel valaki a bejárathoz. Aszondták megcsinálják. Még nem csinálták. Érik a következő hívás.

Jah, igen, tegnap meg éppen kártyáról veszek ki pénzt, amikor látom, hogy a pénzkiadó rés el van torlaszolva, és kiírja, hogy az automata meghibásodott. Hirtelenjében fel is hívtam a helpdeszket, csóka nagyon rendesvolt, segített is, szóval 7 munkanapon belül vagy jóváírják (ha levonta) vagy semmi (de amúgy levonta, mert azóta vettem ki máshol), viszont mikor jöttem ki a melóból már nem volt eltorlaszolva. Arra gondoltam hátha kis trükkösök voltak akik csinálták, és eltorlaszolják, megvárják míg valaki reflexből vesz ki pénzt, az automata érzékeli a hibát, jelenti is, hogy itt valami gond van, csóka telefonál, a trükkösök meg odamennek, elszedik a torlaszt és kiszedik a pénzt, ami ki akart ott jönni. Ma megnézem, megint el van e torlaszolva, ha igen, akkor kirakok egy kis cetlit, hogy Vigyázz! Torlaszolt ATM!

Mondtam már, hogy kurvára fáj a torkom? (Té-nek meg gratulálunk, ügyesen tuningol virtuálisan.)

3 komment

Címkék: káromkodós tinicsevej párapróság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr38950585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsaniunokatesó 2009.02.19. 15:30:52

HAho! Örülök h igy tojtok a fejemre drága unokatesoim....legalább egy élsz még jól esne! CSABA járj suliba, Bogi te meg gyógyulj meg...
süti beállítások módosítása