And the Oscar goes to...

2009.02.23. 13:28 csibiur

A legnagyobb pöcs kategóriában jelöltek a következők:

csibiur, csini, csibó, csipajpempő, tündérmackó

és az Oscart kapja: jános

csináltam videót, aki nem szereti a coldplayt annak unalmas lesz, de aki nem szereti a coldplayt az kérdem én milyen ember? csóki

Pillangók & Coldplay

nézzétek HD-ben mert akkor nagyobb és élesebb a fejem

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr16960610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tigrispetty 2009.02.24. 15:42:32

ez költői kérdés volt vagy válaszoljam meg? pont ma láttam egy számomra új coldplay videót...határozottan elkeserített, h ez van manapság. dehát ez vagyok én:)

csibiur 2009.02.24. 15:51:22

@tigrispetty: Bár neved nem sokat árul el kilétedről, érdekelne mely video volt az.
mert ha új és CP, akkor vsz az life in technicolor ii az ( www.youtube.com/watch?v=fXSovfzyx28 ), ami mint klipp 1xűen óriási, és a CP talán legjobb zenéje

tigrispetty 2009.02.24. 16:59:46

ó azt hittem csak egyetlen ilyen elvetemült ember létezhet aki nem szereti a coldplayt és így nem kérdéses a személyem:O Dorka vagyok, és valóban erre a klipre gondoltam. már csak az a kérdés, h milyen ember az, aki nem szereti a coldplayt??:))

csibiur 2009.02.24. 20:33:18

@tigrispetty:
Dehát Dé mi keserített el? tegye fel a kezét az aki szerint mind a klip és mind a szám is zseniális, mondhatni mestermű. És most nem az elfogultság beszél belőlem, ez kb olyan tény mint az, hogy most a tasztatúrán (imádom ezt a szót) lenyomok egy cét: "c".
Hogy milyen ember? nemtudom. weird :D

tigrispetty 2009.02.25. 17:44:32

vagy inkább dorky:D ma beszélgettem egy haverommal, szóbakerült a coldplay és elkezdte magyarázni, h tegnap látta őket a vh1 top10 rock 2009 so far műsorban (én is pont azt láttam) és szerinte borzasztó volt az a szám, már az első pillanattól kegyetlenül unta és egy gyalázatos kínszenvedés volt. pedig ő alapvetően bizonyos hangulatában még szeretni is tudja a coldplayt:) amúgy meg az keserített el, hogy rock 2009, és köze nem volt a rock zenéhez...egyiknek se. zeneileg lehet h igényes volt, de egy értelmetlen nyavajgás az egész, ami egy egészen icipicit se ad az embernek, csak úgy nyúlik tovább hangról hangra öncélúan. na asszem ennyi elég volt, ha itt veled együtt mindenki coldplay fan, úgyse ért meg senki:)

csibiur 2009.02.26. 01:21:44

@tigrispetty: Hehh akkor asszem nem kérdezek rá h az milyen érzéseket szül benned h a CP vitte el a Grammy-n a legjobb Rock Albumnak járó díjat a Viva la vida vitte el. (oké, ezt így írtam le először és azér se javítom ki :) de a lényeg érthető)
süti beállítások módosítása