Így MSN mi

2009.02.24. 23:50 DeluksZ

(0:00) P:    nem vitted el dóri pizsijét tegnap?
(0:00) DeluksZ:    pizsijét?:-O
(0:01) DeluksZ:    hogy vittem volna
(0:01) P:    táskába
(0:01) DeluksZ:    miért valaki belerakta a táskámba?
(0:01) P:    mért benne van?:-O
(0:01) DeluksZ:    hátezt kérdem, de nem is értem..
(0:02) DeluksZ:    hogy/miért vittem volna el
(0:02) DeluksZ:    azt hiszed csak ugy belerakok egy ruhadarabot a táskámba és elviszem tőled?
(0:02) DeluksZ:    tényleg nem értem a kérdést
(0:02) P:    :D
(0:03) P:    nem baj hogy elvitted csak szólhattál volna h hozzon egy másikat
(0:04) DeluksZ:    MI??
(0:05) P:    hát nem hozott másik pizsit nem tud mibe aludni
(0:07) DeluksZ:    de Panni csezdmeg miről beszélsz
(0:07) DeluksZ:    baszki még a táskámat is megnéztem
(0:07) DeluksZ:    nincs benne senki pizsamája
(0:07) DeluksZ:    gyűlöllek titeket *gonoszul néző smile*

Szólj hozzá!

Címkék: msn ténylegsemmi

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr78964226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása