Vigyázz mit kívánsz!

2009.02.26. 01:07 csibiur

Egyszerűen vannak ilyen mondatok. amik iszonyat jól hangzanak, ld pl a címet. vagy pl a "du bist ein fákk". vagy az hogy a töténelem megint kezdi baszottul megismételni önmagát. Mit csinál a gyermek, ha megégeti a kezét, hát majd hülye lesz megin a tűzbe tartani a kezét. Mit csinál a felnőtt? Nagyobb tűzet. igazi rakást. aztán levetkőzik, elrugaszkodik és fejet ugrik belé. Szerencsére én még nem vagyok felnőtt. én mégcsak kis felnőtt vagyok. De kérdem én VAN ENNEK BÁRMI KÖZE A SZERENCSÉHEZ???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr65966650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása