Számos bejegyzés

2009.03.23. 11:17 DeluksZ

300

Ennyi egy melegszendvics a Boráros téri aluljáróban. Ezzel még így semmi nem van, de ha elmondom nektek, hogy a melegszendvics szélessége 10, hossza pedig körülbelül 35 cm akkor mindjárt más lesz a fekvése a csajnak. Hatalmas, nem viccelek. Hatalmas. És a végén azt pakolnak rá ingyér, amit kérsz. Hagyma, mustárketchupmajonéz, lilakáposzta, uborka, paradicsom, vaníliapuding, dobos-torta, tejbegríz, bármi. Urban-tourist látnivaló az tuti.

500

Ennyit nyertem egy 100-assal legutóbb a nyerőgépen. Amikor lemegyünk az Y-ba, mindig bedobok egy százast a játékautomatába. Megszokásból. Haplusszba megyek kiveszem. Most is bedobtam, mielőtt mentünk volna. Előbb lett belőle 330, aztán pörgettem még 3-at (mert 30 forintot ugye nem ad ki) és lett belőle 500. Ennek eredményeképpen a lányok meghívatták magukat pár jégerre, úgyhogy költöttem 600-at, de baszki nyertem, és ezt az érzést nem lehet elkölteni piára. Ez mindig itt marad... belül.

Eddig volt számos a bejegyzés, most már csak semmilyen nem lesz. Megint pakoltam fel képeket ájvivre szegediekről (akik jönnek hétvégére fel és megismerkednek a PestiKisBarátokkal egyből), meg most éppen teázok. Öcsémmel mindkettőnket akkreditáltak a 16. Titanic filmfesztiválra, úgyhogy jólesz nagyon, csak az lesz rossz hogy korán kell mindent csinálni mert a sajtóvetítések reggel vannak.

Logánál megvolt a házibuli és kurva jól sikerült, a srác meg úgy zongorázik mint egy félisten. Én meg találtam kevertet egy boltban, megittam is belőle két üveggel, másnap pedig meghaltam párszor de a gyermekkoromat idézte, nem tudtam ellenállni. Azt amúgy tudtátok, hogy az IKEA-ban 100 forint 10 húsgolyó + köret? Csak mert fél Pest tudja, megnéztük, ott voltak mindannyian.

Ez annyira színtisztán blogos bejegyzés, hogy már írni is untam, nem hogy olvasni. Megértem, ha csalódottak vagytok. Majd jövőhéten lesznek megen pszichedelikus órák. Mondom is csipunak, hogy írjon valamit, amit senki sem ért, aztán én is írok valami könnyebben emészthetőt. Jövőhéten meg Skins 4. évad, utolsó rész. Hát van ilyen csipu?

Dj Csizit kérjük a Pimpcihez.

1 komment

Címkék: filmes kaja öröm nosztalgia esszé

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr541019868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása