A place of work, that you can call "home"

2009.03.27. 11:37 DeluksZ

Mondtam már, hogy a munkám során elég sokféle emberrel beszélek telefonon. Megosztok néhány párbeszédet, ami az utóbbi napokban esett meg.

[...]
-Monoron lenne a képzés.
-Ja, az nem jó, oda sajnos nem tudok kimenni.
-Értem. Viszont említette, hogy van 4 gyermeke. Közülük ön szerint melyik számára lenne a legrelevánsabb egy ilyen végzettség?
-Áá, 4 gyerek van, de egyik sincs azon az értelmi szinvonalon.
[...]

[...]
-Szervusz. Szüleid otthon vannak?
-Anyu nincs itthon.
-Értem. És szokott számítógépet használni?
-Nem
-Munkához sem?
-Anyu nem dolgozik.
-Értem. Mennyi idős vagy, ha szabad érdeklődnöm?
-XX
-Mondjuk egy XX éves gyerekkel már nem kell otthon maradni.
-De van egy öcsém is.
-Ő mennyi?
-X
-És hogy hogy anyukád nem dolgozik?
-Nem tudom.
-Akkor édesapád tart el titeket, anyukád pedig háztartásbeli?
-Apukám meghalt.
-Jaj, ne haragudj, részvétem. Had kérdezzem meg, azt tudod hogy miből éltek?
-Nem.
[...]

-Jó napot, én Kőrösi Bogdán vagyok. XY lakást hívtam?
-Igen.
-Üdvözlöm, csak azért kerestem meg, mert [...] és érdeklődnék, ki használja a családban legtöbbet a számítástechnikát?
-Uram, ha akar valamit eljön személyesen. Én telefonon keresztül nem vagyok hajlandó további információkat szolgáltatni. Visz'hallás.
-[Lerak]

Most pedig általánosítva a legtöbb (nagyon)idős nyugdíjassal folytatott beszélgetést.

-Jó napot kívánok [...]
-Igen.
-Üdvözlöm, csak azért [...] használja a legtöbbet a számítógépet.
-Ó aranyoskám, én már vén öregasszony vagyok, nincse' itte' számítógép nekünk.
-Értem. Hát inkább az unokákra gondoltam, vagy gyermekekre, ők használják?
-Neeeeem használjuk mimá' öregek vagyunk mink.
-Értem, de UNOKÁK, vagy GYEREKEK vannak?
-Jaa, a' vannak, de ők nekik má' van számítógéppük.
-Na az nagyszerű, és tudja, hogy mire használják?
-Neeem hasznájjuk mink ilyet. Öregek vagyunk.
-Akkor minden jót kívánok. Viszont hallásra.
-[Én lerak]

A legjobb viszont az, amikor a telefonban hallod, amit beszélnek veled kapcsolatban, rólad, vagy úgy általában. Dőlt betűvel a telefonban hallható, de nem direkt a telefonba szánt beszélgetések lesznek kiemelve.

-Szia (kb. 4 éves gyerek)
-Szia. Anyu vagy apu otthon vannak?
-Nincs
-Értem. És mikor lesznek otthon?
-Mikoj jesz itt apa vagy anya?
-Ki az? Ad ide.
-NEEM. Én akarooom. Mond meg mikoj jesznek itthon!
-Add ide a telefont!!
-NEEEEEM ÉÉN BESZÉJEK VEJEEE!!!
-Add ide azt a KURVA telefont!!
-[Bőgése ezerrel]

-Igen, ki az?
[...]

[...]
-Várjon mindjárt megkérdezem a lányomat.
-Köszönöm
-Hahó, XY, figyelj, suli, számítógép, elhelyezkedés, lehetőségek, okj, érdekel? Nem? Nem? Oké.
-Azt mondta nem érdekli.
[...]

Ennyi most így. Megyek telefonálni.

6 komment

Címkék: poén

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr11028923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a róka 2009.03.28. 12:01:34

jaj nekem is eszembe jutott pár klasszikus:)

-Mink má öregek vagyunk...
-Értem. Biztosan vannak gyermekeik.
-Nincsenek.
-Rendben. Viszonthallá...
-Onokák. Azok vannak.

Ez nem klasszik de az egyik legmaradandóbb élményem:

-Én má nyugdíjas vagyok.
-És gyermeke van?
-Volt. Megölték.
-(5 mp dermedt csend) Elnézést kérek, nem tudhattam, részvétem. Viszont hallásra.

és a +1

-Én má nyugdíjas vagyok, de van egy barátnőm, akit érdekelhet. Ős sem fiatal már, remélem nem probléma.
-Nem hinném, de majd megkérdem tőle. Meg tetszik tudni adni a számát?
-Persze aranyoskám. 06.......
-Köszönöm a segítséget, csókolom!

(hívom az imént kikért számot)

-Jó napot kívánk, ........ telefonálok, XY adta meg a számát, aki említette, hogy Önt esetleg érdekelheti ez a képzés.
-Ááá nem. Én má nyugdíjas vagyok, legfeljebb levelezni szeretnék, ilyen komolyan nem érdekel engem...
-ó, értem. Akkor még annyit hadd kérdezzek, hogy gyermeke van-e?
-Nincs. Megölték.
-(dermedt csend 10 mp) Oh, elnézést. Részvétem. Viszhall.

Pen 2009.03.29. 16:42:16

kedvenc:
-Jónapotkívánok...számítástechnika..
-Mink öregek vagyunk..
-És a gyerekek?
-Ó nekik már megvan a számíttásuk

Pen 2009.03.29. 16:44:08

@Pen:
Javítás
és a gyerekek,ők mennyire vannak otthon a számítástechnikában?..
és a válasz azmegaz

Pen 2009.03.29. 16:51:35

Most jutnak eszünkBejcivel.
óriásklasszikus
-Jónapot..szt?
-Én mán öregek vagyunk...
-és gyerekek,unokák?
-Nincsen
(háttérből kisgyerek)
-Fingottál Nagyi?
(nagyi tel lerak)

Pen 2009.03.29. 16:57:28

-...
-én kisgyerek vagyok
-és apukád vagy anyukád dolgozik számítógépen?
-csak anyukám
-és munkához használja,vagy csak otthon?
-igen
-mindkettő?
-nem csak anyukám

-...
-én már nyugdíjas vagyok.
-én unoka van?
-igen,egy 8éves
-óó és kisfiú vagy kislány?
-hát olyan közepes
süti beállítások módosítása