currently mood: harmonistic

2009.04.03. 22:54 csibiur

most jó. nem lesz jobb hnap, se nem volt tegnap. de most jó. kint ülök az erkélyen, a tavaszi levegő friss illatát szívom magamba épp. meg némi epres dohány füstjét. szeretem az ilyen pillanatokat. amikor egy kis időre könnyebb vagy mint amugy. nem érdekelnek a gondjaid melyeket csakis magadnak köszönhetsz, és azok sem amelyeket másoknak. de olyanok nincsenek. mer mindig csak az van ami már van ezer éve. ma a buszre felszállt egy nagyon helyes fiatal lány, igen mély dekoltázzsal, de ilyen selymes bőre volt meg tényleg nagyon szép. nem utaztunk sokan. aztán amint felszállt, kivételesen nem vele próbáltam felvenni a szemkontaktust, hanem férfitársaim reakcióira voltam kíváncsi a jelenség láttán. a velem szemben utazó 30as koma gátlástalanul bámulta a mellét. de hosszú percekig, kimerevített tekintettel. mint vmi nyáladzó őrült. a mellettem álló gyerek elkezdett mocorogni mígnem meg nem találta a lazasrác beállását. ő a lány szemét és a mellét nézte felváltva. tőlünk 5 méterre leghátul ült egy srác aki szintén úgy nézte szerencsétlen lányt, mintha egy prekog jönne ki épp a fejéből. (don't ask). vicces volt...ilyen ringben ugy éreztem jobb meghátrálni. pedig sztem lett vna esélyem mert láttam amint a cipőmet nézte. aztán végigpáztázta a nadrágomat is. ekkor elfordultam...szval mi a tanulság? az h mi így működünk. van a farkunk és itt vége minden történetnek. hogy van e kivétel? van. jézus. és dávid :)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr391044947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jet-son a másfélkegyelmű 2009.04.04. 12:23:10

baszki bogdán...grat a kivételekért. xd beteg vagy

csibiur 2009.04.04. 12:25:30

@flameks (Té):
föld tibinek, nem bogdán, csibó :P

jet-son a másfélkegyelmű 2009.04.04. 12:27:27

baszkííííí....el se olvastam, hogy ki írta ikszdéé van b+

Piterzon 2009.04.04. 14:24:34

De én arra jöttem rá hogy igazából a kivételeknél csibó, leírta ugyanazt az embert két névvel..máskor csak rakj egy kis kettest a jobb felső sarokba a szo utan :)

Piterzon 2009.04.04. 15:44:25

de gecik vagytok mondja tíborc

Piterzon 2009.04.04. 16:40:24

a gáz az hogy ők se kivételek... Mária Magdolna és a többit sorolhatnám Dávid részéről Bruce voltam

Piterzon 2009.04.04. 16:42:55

én legalább nem kavarok csávókkal...üdv: jézus

yoshii 2009.04.04. 22:30:23

hahhahahahhahahaa, ez jó volt, most már csak dév reakciójára lennék kiváncsi :D

Piterzon 2009.04.05. 05:17:48

a jézus nevű volt dávid.., csak lusta geci az összes és mind az én nevem alatt postol

yoshii 2009.04.05. 12:32:55

hjaaa, oké :D
furcsálltam is, hogy mért írnál te ilyet. úgylátszik dávid/jézusnak nagyon durva elvei vannak. vagyis hát ez eddig is egyértelmű volt..vagy mivan.. :D

Alexandria 2009.04.05. 22:50:32

énis bámultam volna
süti beállítások módosítása