stamina potion

2009.06.16. 03:14 csibiur

A közelgő nyárra és strandszezonra való tekintettel, félő erősen megkésve, ámbár elkezdtem futkorászni pesti paneldzsungelem sűrűjében. Közben siratva a múltat, siratva a jelent, s szívemben oly sok reménnyel pásztázva a jövőt-siratva. Furcsa leírnom ide, hogy Nike, mert ugye minek, meg ha úgy, akkor inkább Adidas. de azt kell mondjam az ötletük, miszerint nők vs férfiak all over the world futás és futás azt kb ilyen greatest thing ever. Az egyetlen bökkenő, hogy beszállni a versenybe kizárólag megfelelő nike futócipővel és ipod nano/touch-al lehet -.-

Well, fuck it, a futás az futás, deazér poénabb lenne ez az egész, ha egy teszemazt délkoreai sráccal versenyeznék, hogy 2 hét alatt ki futja a többet...whatevs. a lényeg mégiscsak a belső harmónia megteremtése, melyhez ugye elengedhetetlen a külső harmónia megléte, már ha az ember saját alakjával való kinda megelégesédét külső harmóniának nevezzük. Ez nálam ottvan ahol a csillagok, messze, s ott a távolban az üveghegyre vetülő árnyékom sziluettje pont ugy néz ki ahogy egy Máté testű Csibiur

Aztán kezdtem rájönni, hogy ez nem is oly rossz móka, hisz míg e pontot végtelen távolból közelítem, addig egy füst alatt visszautazom a múltba pár perc erelyéig (de igazából tudom hogy ez pontos jé). Mert ha futás, akkor zene, ha zene akkor boostolós zene, melytől megnő az adrenalin és csökken a fájdalom. Vastag porréteget lesöpörve a régi zenéimet rejtő dvdkről, nekivágtam a keresésnek, s aki keres, az talál. Kiss100fm mixek, Brooklyn Bounce, Club Sanwichek, Groove Coverage éééés az imént tesztelt Scooter, melyre mondom nektek sikerült majd 2x akkora távot futnom, mint általában. Dehát mit tehet az ember, ha fülében kínzó hangerőn jönnek a múlt rigmusai, melyekre önfeledten bulizott többszázadmagával a déri és gd bulikon!? És jönnek az emlékek és valóban nő az adrenalin és a nyaki ütőér a bpm-re pulzál és mész előre, próbálod lefutni a jelent, próbálsz visszafutni a múltba amikor még nem az volt, hogy egy jól kivehető FUCK mindenütt...

I wanna fuck

...és itt jön a ti részetek. Kíváncsi vagyok titeket mi pörget fel, milyen zenére szoktatok futni, esetlen kondizni, esetleg semmitse csinálni, de felpörget. Jöjjenek az infók aztán tegyük szebbé a világot. Who's with me?

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr321187995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoshii 2009.06.16. 11:58:15

engem mindig más. de pl a bon jovitól az iccmájlájf az mindig :D

Timcsiii · http://tym0825.wordpress.com 2009.06.16. 12:43:22

ígyvan! az it's my life az mindig:D

DeluksZ 2009.06.16. 14:19:30

ja, engem is az icmájlájf

tibzon 2009.06.16. 16:03:54

engem a Cotton Eye Joe
bestsongever

DeluksZ 2009.06.16. 17:54:10

Elkúrtad, az egészet elkúrtad TIBÓ!:(

mojze 2009.06.16. 19:43:46

engem krisztinától a fájtör!!! csibó a "máté testű Csibiúr" hatalmas :) ju méd máj déj!

mojze 2009.06.16. 19:45:48

ja és csibó, amióta nem vagy gay truman capote után téged szeretlek a legjobban olvasni! (this was a compliment)

tibzon 2009.06.17. 07:23:19

i dont get it mit kurtam el?

Piterzon 2009.06.17. 09:52:12

énse értem tibó mit rontott el..:( engem nem feltétlen a pörgős számok hajtanak előre, ha egy olyan szám szól amikhez a múltban érzéseket/érzelmeket fűztem akkor tudom, hogy a boldogsagom egyik fontos kulcspontja a NŐ, amiért tenni kell mivel a világ egyre jobban termeli a "terminátorokat" - ezt láthattuk a mozikban is mostanság - és ezekkel a "robotokkal" fel kell venni a versenyt, amit elbuknánk ha csak verbálisan próbálkoznánk....ezért futni kell, tenni kell azért h ebben az állatias viadalban végül azt mondhassuk mindent megtettünk és fizikálisan és szellemileg is a toppon vagyunk! Ha ezek után is boldogtalan az ember -nem találta meg a jobbik felét - akkor jöhet a sírás ugyanezekre a számokra amik az előbb még futásra biztattak..de a robotok tuti kiaszalnának:(

csibiur 2009.06.17. 12:42:34

A robotok mindig kiaszalnak :(

@mojze: Well, that was truly a compliment :$ (ésbár ez a szmájli itt úgy néz ki mint aki hányni készül, msnen mégiscsak a pirospozsgás zavarbajövős)
Thruman Capote-t a róla készült film vontatottsága végett még nem olvastam, de ha azt mondod mojzi h érdemes, fogom. Ettől az alkonyattól különben is a falra mászok lassan

yoshii 2009.06.17. 13:36:13

hallod. akkó add má vissza, hallod.

DeluksZ 2009.06.17. 13:43:35

Hogyhogy mit? Az egész világ az iccmylájfra pörög. Ti meg nem (gondoljátok, hogy én igen? De olyan jó lett volna, ha az egész világ...)

tibzon 2009.06.17. 15:54:52

fojta péter te egy beteg állat vagy:D

Piterzon 2009.06.17. 16:39:03

@tóbi: lehet azért kurtad el, mert az előző - egyébként nagyon tartalmas - megjegyzésedet nem a 'válasz erre' gombra kattintva adtad a köz javára..és bogzon ezt előre tudta, hihetetlen, médium

Alexandria 2009.06.17. 23:33:06

legyen benne ducsaducsa és egy gyönyörű testű csaj, aki mosolyog és egy csepp verejtéket sem ejt ugyanazon mozdulatsor elvégzése közben, ordítsa kegyetlenül az arcomba hogy még 200... még 199 ne állj le még 197. Most akkor ez mazó?

DeluksZ 2009.06.18. 03:14:42

@mojze: Nagyon keveset olvasol mojze. NAGYON keveset:)

mojze 2009.07.01. 14:42:05

@DeluksZ: Kedves Delux! Nagyon sokat olvasok, nagyon SOKAT. Azok közül, akiktől eddig olvastam Capote-t találtam az egyik legzseniálisabbnak.

mojze 2009.07.01. 14:45:37

@DeluksZ: Ha meg a Csibónak szánt bókomat akarod kicsúfolni rossz helyen jársz... Csibó szerintem akkor is ügyes!
süti beállítások módosítása