Weird

2009.07.05. 06:07 DeluksZ

Mostanság nagyon rajta vagyok a cuccon újra. Jön a Dragon Ball Kai, már a 13. résznél járnak, én meg újra egyszerűen megszállott lettem és nincs mit tenni. Aztán itt van ez a másik dolog... vagyis inkább személy: Jacko (akiről írtam egy cikket a Footer nevezetű kultmagazinra). Szóval a kettő együtt azt eredményezte, hogy:

Álmodtam egy álmot az álomban. Az álmomban elaludtam, és azt álmodtam, hogy Jacko meglátogat. Persze már halott volt, de úgy nézett ki, ahogy a give it to me idejében megszokhattuk. És abban az alternatív világban ő volt Son Goku szinkronhangja. Aláírattam vele egy Dragon Ball-os kártyát, amin Son Goku volt. Ezután elment, de még ajándékként itt hagyott valamit. Fogott egy karfát, rárakott rengeteg pólót, és eldugott közéjük egy fehéret, amit ajándéknak szánt (a többi az enyém volt) amin egy ki nem adott sláger szövege és kottája szerepelt (hogy el tudjam gitározni). Ezután felébredtem (de még mindig az álmomban) és jött anyám, akinek odaadtam a fogast, mondván, ellenőrizze le, tényleg itt járt e Jacko, de csak az én pólóim voltak rajta, semilyen poszthumusz sláger Jacko-tol. Aztán anyám átváltozott Uma Thurman-né. Ekkora felébredtem.

Vagy a Dragon Ball van rám rossz hatással, vagy Jacko halálát nem tudtam még feldolgozni.

Le kéne szoknom az alvásról...

Nagyon kérlek, akinek vannak Dragon Ballos kártyái az szóljon. Sokmindenre rá lehet most venni ezekért a kis lapocskákért.

2 komment

Címkék: alter

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr711227334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexandria 2009.07.06. 19:03:34

Nem tudom pontosan milyenre gondolsz, de nekem van egy csomó.

jet-son a másfélkegyelmű 2009.07.08. 17:04:02

én nyomtatok neked 10ezer félét...:)
süti beállítások módosítása