sújtás csöcsök

2009.08.18. 01:26 csibiur

Vsz ha lenne egy barátunk akit teszemazt Kovács Szigetnek hívnának, mi folyton Szigó, Szógi, Szogáj, Szigzon, Szogzon, Szigóózon, Szóógiszáj stbstb és Szigajpempő nevekkel illetnénk és akkor még mindig elgondolkodhatnánk azon, hogy férfinek avagy nőnek lehetne e ezt a nevet adni. Kérdés érdemes e. Mármint ezen valóban elgondolkodni. A gondolkodás puszta tényének súlyát érzem oly könnyűnek, hogy szinte bármit téve a mérleg túloldalára felnyomná azt az egekig. És azt is tudom, hogy ez a mondat sokkal hosszabb volt mint amire képes vagyok. Nomeg az, hogy érdemes e gondolkodni egyáltalán.

ÚÚÚTÁLOM A GONDOLÁST!!!

De amugy az hogy a fotón, melyen az ogrék, teggeltem egy bejegyzés címet, az szerintem eddigi életem legnagyobb poénja. "Mindenki a saját poénján röhög a legjobban"...

- Milyen volt a SZIGET?
- Jó!

Meg csináltam videókat is. koncerteseket. aki nem hiszi járjon utánam

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr411316659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoshii 2009.08.18. 17:17:01

engem sose orsóózonoztok megyilyenek. nem mintha igényelném, de rosszul esik :D
süti beállítások módosítása