még mindig feel like I should go

2008.09.01. 01:15 csibiur

Megfolyt basszátokmeg, kurvára megfolyt ráadásul 3 oldalról. 3 és félről ha pontosabbak akarunk lenni. És tudjátok mi a legszebb az egészben? Hogy meg van kötve a kezem. Ami azért nem pontosan igaz, de a világ legegyszerűbb dolga ezt így leírni is nemtenni semmit. A szenvedés aranyfokozatú kiválóságaként annnnyira illik rám ez a szituáció mert nem írhatok róla. Mer akkor ez lesz meg az és milyen jogon értitek? Milyen jogon szólok én bele más életének bármily apró szegmensébe is? Az a srác aki lefejelt szinen az sem gondolta át előtte hogy "ööö vanitt eza gyerek. Nekem van jogom megfejelni?" fasszopó köcsög.

Este 8kor keltem, azóta a myspace-t wiwet meg faszbukot igazgatom. Nem merek bejelentkezni az ETR-be, mert félek, hogy nem kerültem be pár órára. Majd holnap reggel a kávé után foglalkozom a sulival, egyelőre pihi van, melynek egyenes következménye az agykattogás. Meg a zenehallgatás ami nemépp tesz jót az gondolkodásnak. Igyekszem nem James-re letenni a voksot, így ma már 200adjára hallgatom meg a Chemical Romance Black Parade-jét. Csakhogy kemény legyek, semiféleképpen ne túl romantikus. Vágyom a cigire. Remegő kezekkel írom ezen sorokat...amúgy tudjátok miér van most ezaz egész? Mer végignéztem neten a megasztár 4 első adását! Azér voltak benne komoly mélypontok. Mert az oké, hogy 1-2 emberen jót lehet mosolyogni. De mikor premier plánban mutatják, hogy omlik össze egy fiatal lány álma és sírva rohan az anyukáját átölelni. Hát az azér elbaszott szomorú :(

Legyen ez a vége, köszönjük Oláf. SZIN beszámoló később majd Bogzon interpretálásában. Én most erre nem vagyok képes, csakhogy fokozzuk az izgalmakat...meg a gombvarrást.

Amúgymeg imádom a Maroon 5ot, annak ellenére, hogy a 2. albumuk nemigazán lett jó. De egy Songs about Jane után könyörgöm ne várja már el az ember, hogy összehoznak még1 olyan lemezt. Sokat hallgattam az az igazság és ezen az albumon is van 5-6 kimondottan jó muzsika, ami stúdióalbumoknál szerintem nagyon ritka. Ha megszavazzátok (képzeletbéli olvasóim) csinálok belőlük egy ködös ötöst. Sőt. A nyertes ajit is kap. Éshogy ki nyer? Hát ki bazdmeg az első :)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr60642657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d 2008.09.01. 12:24:41

kb fél óra gondolkodás után sikerült rájönnöm, h mi az h "megfolyt" XDXD

rozi 2008.09.01. 23:41:22

nekem ez ugrott be elsőre:D, na és akkor a kedvedért (d!) :
Sziasztok!
Rozi vagyok az önkéntes önjelölt, aki ma segített Csillának. Létrehoztam a levelezőlistát. Remélem mindenkinek jó címre küldtem a meghívót. Ha esetleg tudtok valakiről, akinek nem ment el a levél, vagy nem került volna fel a listára, akkor szóljatok, meg akkor is, ha van olyan gólya ismerősötök, akivel jóba vagytok, de másik mentorcsoportba került. Ha valamiben segítségre van szükségetek, nyugodtan kereshettek engem is. Msn címem: rozzancs@kgb.hu . De kérdésekkel a levelezőlistán is bombázhattok minket (hiszen ezért hoztuk létre:P)
Sok sikert a tárgyfelvételhez, és a többihez

süti beállítások módosítása