I should be happy

2008.09.19. 19:13 csibiur

Költő szeretnék lenni, költő, író ki a szavak erelyével képes mindazt leírni mely gondolatok a fejemben kavarognak. Búskomor, mély fájdalmat tükröződő arckifejezéssel írom e sorokat...ahogy ma elindultam a boltba és kiléptem az utcára, az első levegővétellel együtt áradt szét egész lényemben a nosztalgikus szomorúság mely arra emlékeztetett ami már sosem fog visszatérni. Azokra az időkre, mikor őszinte ámulattal és boldogsággal néztük ahogy lehull az első hó, várva a hatalmas hócsatákat és szánkózásokat a töltésen. Mikor tesiórán nem a tornaterembe, hanem a közeli tisztásra mentünk, hogy aztán következő órán levetve vizes ruháinkat azok a teremben lévő radiátoron száradjanak. Mikor életünk nagy döntései nem voltak nagyobbak minthogy hova is menjünk suli után, a rizi-bizibe, vagy esetlen az oskolára enni egy nagy hamburgert. Mikor életem nagy traumái abból álltak, hogy már megint nem szóltam Emihez egész nap a suliban, s nem tudtam megoldani egy matek feladatot. Mi van akkor ha már túl vagyok életem legboldogabb szakaszán? Istenem mennyire szánalmas és holott mégis mennyire fájdalmas ez az egész. 21 évesen az elmúlásról írni akárki akármit is mond, kibaszott szánalmas. De én nem is erről írok. Én csak arról, hogy nem igazság hogy már nem a lilába, nem a radnótiba megyek reggelenként. Hogy már nem az osztálykirándulásra, nem az üvegezésre készülődök. Hogy már nem versmondásokra, a röpdolgozatokra. Miért vagyok 194 centi? És ami a legérdekesebb...mikor lettem 194 centi a büdös kurva életbe? Egyik reggel kakaóval ébresztett anyu, a másik reggel meg cigivel és kávéval a kezemben szemlélem az alant elhaladó pesti forgatagot erkélyemről...mi történt, és ami történt mikor történt? Mindezt megéreztem abban az 1 szippantásban a télszagú szegedi levegőből. Nem való ez Oláfnak...nem való ez senkinek

12 komment

Címkék: esszé alter búvalbaszott

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr69671887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kisróka 2008.09.19. 22:41:08

nekem szar volt az áltisi, a gimiben csak tanultam, az egyetem teljes szociális sivárság... és mégis annyira tudok ebben osztozni, amikor pár napja először karácsonyillatot és hangulatot éreztem, és menekülni akartam tőle, mert minden karácsony ugyanolyan ünnepietlen és profán és ezért utálom, és mégis mindegyikben benne van annak a fájdalmas hiánya, ami talán még gyerekkoromban sem volt ott... nemtom, és sosem szoktam kommentelni semmit, de az kurvaélet hogy az ereje az pontos j. a derelyével keverheted drága:D

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.09.20. 10:33:21

akkor mondjuk kezdhetjük azzal, hogy az erejével, az pontos

petivagyok 2008.09.20. 13:21:41

Úgy érzem nem fogtátok a lényeget, Föld hívja a lányokat..haloo itt nem a j milyenségéről van szó, nézzetek a sorok(vagy a j-ék) mögé!!:P
[amúgy nem igazából a föld hívott titeket] písz

DeluksZ 2008.09.20. 15:48:46

Igen Peterzon? Csak mert úgy látszott, mintha tényleg azt hinnéd, hogy mi kicsi zöld ürlények...

1. Ne legyen angol a cím. Az nem költős!
2. Az első mondatban ha E3-ban szeretnél költő lenni, akkor azokat a gondolatokat szeretnéd leírni, amik a "fejében" kavarognak, nem pedig a "fejemben".
3. Az arc fájdalmat tükröző, nem pedig tökröződő. Az a szó mást jelent.
4. EMO fag... légy férfi!

dorka 2008.09.21. 14:50:36

ne javítsd már ki szegényt állandóan...komplexusos lesz tőle:D

DeluksZ 2008.09.21. 15:51:26

Már az, teljesen mindegy, hogy mit csinálok:)

josi 2008.09.21. 19:38:00

az valami félelmetes hogy hogy eltudod baszni az ember kedvét... ezt nem piszkálásból mondom, de komolyan.. egyszer nem tudnál egy jó pillanatodról írni?

piterzon 2008.09.21. 19:44:18

MÁTÉÉ

josi 2008.09.21. 20:01:43

mivanmivan?????

Adienn 2008.09.21. 22:35:41

én értem az első mondatot, legalábbis teljesen helytálló a fejemben, csak gondold át.
Ismerős érzés, annó még az ágyon hasalva vártam a karácsonyi filmeket, h anyu mikor szól, h elkészült a süti, ma meg ott tartunk, h nem érdekelnek a filmek, és a sütit sem várom, vagy csak anyu nem szól már. tényleg elrohant az idő, és nekem is döbbenetes, h a gimnázium milyen élményekkel szolgált. most is vannak élmények, de valahogy elveszett az a kamaszos szenvedély amivel minden reggel rácsodálkoztam a világra.

tibzon (törölt) 2008.09.22. 00:18:28

csibzon ha nem te írtad volna ezeket le...akkor valszleg senki, de lényeg h kurvára egyetértek
mi a pöcs történtitt?

csibiur 2008.09.25. 14:52:22

Amugymeg ez pont olyan mint a szexuális hovatartozás...az egész csak és kizárólag esztétikai kérdés...az erelye sokkal jobban néz ki mint az ereje. Lásd muszály és muszáj hosszú évszázadok óta tartó párharca. done
süti beállítások módosítása