Ilyet írunk mi

2008.09.29. 00:54 DeluksZ

A mai naptól kezdve (és visszamnőlegességgel is) bevezetésre került a "tovább" gomb mert sokat írunk hosszan.

Panni üzenete:
jó az enya
de az a szám amit most hallgatok az nagyon jó
most akadtam rá
egy fényképes oldalon
DeluksZ üzenete:
?
Panni üzenete:
valami mittudomén milyen modellesképes oldalt néztem meg,egy ismerősöm ismerőse csinálta a képeket
és azon az oldalon volt
háttérzeneként
DeluksZ üzenete:
jo virusos és meghal a gépem
Panni üzenete:
lehet
de nem onnan töltöttem le
hanem a szolszikről
ott csak hallottam
ami persze nem jelenti azt,h nem hal meg a géped
mer az enyém még mindig hordozhat olyan virust amitől  még te is meghalsz
DeluksZ üzenete:
olyant szerintem nem hordoz
vagy hát nagyon kevés a valószínűsége szerintem
Panni üzenete:
hát de elképzelhető
és lehet h megölöm vele az egész világot
DeluksZ üzenete:
nemhiszem mert ahhoz nagyon erős vírus kéne
mármint hogy olyan nagy hogy a te számítógépedbe szerintem olyan nem is lehet mert nem férne el
Panni üzenete:
az igaz
akkor már megint nem tudom megölni a világot
pedig már sokszor próbáltam
DeluksZ üzenete:
majd a CERN az LHC-vel
Panni üzenete:
azmi
DeluksZ üzenete:
Central european lófasz az LHC magyarul meg nagy Hadron ütköztető
Panni üzenete:
és az kinyirja
DeluksZ üzenete:
az ki
de nem fogunk érezni belőle semmit
Panni üzenete:
a francba
DeluksZ üzenete:
több jazzt kéne hallgatni
mondjuk ez nemaz, de azt kéne... mondjuk
Panni üzenete:
azt monnyuk kéne
mer jó

6 komment

Címkék: msn ténylegsemmi

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr17686528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni 2008.09.29. 00:57:37

naigen..szépek vagyunk és arcok

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.09.29. 13:29:14

azt mondják kijevbe 2hete szakad az eső az LHC-től..

tibzon (törölt) 2008.09.29. 15:56:34

de még hogy...szinte zuhog

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.09.29. 18:33:10

csak azért nem mondom h anyád tibi,mert mély érzéseket táplálok édesanyád iránt :)
tényleg esik,és tényleg a LHC miatt,beismerték az indexxen

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.09.29. 19:16:39

ja meg szavazzatok már tompán a cápákra légyszi,tényleg nagyon szar

tibzon (törölt) 2008.09.29. 22:19:18

szavaztam cápákra kurvafos
de
amugy csak azért fos, nem másért, mert látszik mennyire kibaszott hulye balfaszok az emberek...küzdenek aztan elbuknak mindent mer nincs IQ.1-nek nem volt annyi esze, h kérje a legkisebbet, ami lehet 10-ed annyi mint a nagy összeg,de mégis a 0 Ft-nál párszázezerrel több.
süti beállítások módosítása