Sztárpillanatok #3

2008.09.30. 18:09 jet-son a másfélkegyelmű

Tessék Deluszk! Pár napig kibírtam, illetve időm se volt. A nadrágod visszaviszem és kösz. :)

Szóval sztárpillanatok3! A sors fintora, hogy miután elléptem Forzából ahol véletlenül találkoztam Andjelkovic-csal, véletlenül pont annak a Zvizej-nek vittem pizzát, aki véletlenül a csapattársa. Miután felmondtam ezen a szemtelenül fantasztikus munkahelyen, az új melóba, (ami régi) véletlenül Vadkerti Attila kertjét (illetve a társasházét) csináltuk ma. És bátyáméknál is lakik egy pikkhendbóltímes. Bár foggalmam sincs, hogy ki az. Ennyi.

...véletlenek...

Még valami. Ha sikerül 3gp formátumból lejátszható, illetve feltölthető fájlt csenáni, akkor felteszem kedves munkatársam Fantamás videóját, amit ma vettem fel. Látható, amint puszta kézzel, gyökerestől tép ki egy egész facsemetét és földhözvágja. De izomból. A rendező az élet! Lehet szavazni, hogy videja, vagy jútúb legyen belőle. A személyiségi jogok megsértése miatt az ombudsmannál lehet jelentkezni.

3 komment

Címkék: celeb ismik

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr95689415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása