Enyém az V. kerület

2008.10.11. 02:16 DeluksZ

Éppen Office-t töltök, úgyhogy a net alapvetően picsalassú, de gépelni ugyanolyan gyorsan tudok, hejj. Végre szántuk magunkat Panniékra, és jó volt a játszótéren, nagyon, úgyhogy majd rendszerezzük ezt is. Kornélról meg kiderült, hogy nem csak zenélni tud, de jó fej is.

Az est fénypontja persze egyértelműen az volt, amikor odajött hozzánk az V. kerület ispánja, hogy elvigye a borunk. Én éppen hogy megindultam az illető (és hű szolgája) felé amikor Gááálos már ki is tépte a csóka kezéből a bort, ami a mienk volt (rím). Én még bőven a helyzetfelismerési és esélylatolgatási fázisban tartottam, amikor ő már a befejezésnél járt. Némi szájkarate és adtam egy pohár sört után leléptek, mintegy megszégyenülve.

Ma amúgy elballagtam az említett játszótér mellett. Nem mentem be megnézni mi lett a 4 üveg borral meg a 6 doboz sörrel. A fejem viszont nagyon fájt reggel, de már elmúlt.

Egy perc múlva lent az Office. Mosse lesz még alvás érzem...

5 komment

Címkék: sorozat nosztalgia paaree

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr24707937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni 2008.10.11. 11:54:12

nézzél how i met your mothert is.

amugy meg hejj de jó volt,visszamennyé,vagy máshol is

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.11. 12:25:49

remélem ofiszt nékem szedéd vala. mert akkor látám, hogy ez jó, megtartám vala. elégedettségemben horkanék, majd míves sorozatá ótán megnyugvalék. s mert eme cselekedeteddel elibém lennél jó emba imígyen szólanék: sejj baszki dekurvajó arc vagy te!

DeluksZ · http://koszonomolaf.blog.hu 2008.10.11. 13:10:00

Hallod Té, mérvanaz hogy bejegyzést normálisan irsz kommentet VISZONT NEM!? csábamán'. Faragó megírta neked az első 4 évadot btw? mert akkor kellmajd.

josi 2008.10.11. 13:36:17

a tvin píkzt meg mosmá nekem is szeggyétek jó?

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.11. 19:46:56

btw nem tom, mert nem vagyok otton és te nem találtad btw nop yep hoh lol zerg kudrwy couse imnotsuperhero fakdetsit
süti beállítások módosítása