Gotcha!

2008.10.21. 03:39 DeluksZ

Nem tudtam... egész eddig nem tudtam, hogy miért annyira ismerős ez a Sid gyerek a Skinsből. Nem tudtam, amíg nem olvastam a csatorna oldalán Maxxie profilját. Említette ugyanis, hogy nagyon szeretne találkozni Ronnal a Harry Potterből. Bingo! Sid kibaszott Ron Weasley (spelling?). Rohadtul hasonlítanak, ráadásul mindkettő bloody british.

Egyébként rengeteg hasonlóságot véltem felfedezni. Mármint Tone kiköpött Gerard Way, Sid ugye Ron, Effy pedig felturbózott Emma Watson. Angie jobb pillanatiban egy-az-egyben Zooey Deschanel. És ennyi. Mondjuk ez is sok ahhoz képest, hogy az emberek ritkán hasonlítanak másokra. Mármint, hogy ennyire.

Akik nem hisznek nekem azok számára majd készítek egy fotómontázst. Amúgy kivégeztem a második évadot. Az első jobban tetszett. A második kicsit... furcsa volt. Pláne a vége. Ez van.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat filmes

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr73724113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása