I've taken shipload of drugs

2008.10.27. 10:37 csibiur

Most ahogy hétfő reggel felkeltem és beraktam masszív hangerőn James-et, könnyek szöktek a szemembe. (ez így nemtudom mennyire értelmes, a múlt időt se értem mert az most tökre most van). Szóval ugye szombaton volt a koncert. A kezdés meglehetősen komikusra sikeredett, habár ördögöt festeni a falra annyira nem poén, naszval pár másodperccel azután, hogy beengedték a népet, vérfagyasztó sikításokra lettem figyelmes. A biztonságiak rohangáltak mentőt hívni, mondom mi a fasz? Namármost kiderült, hogy egy rajongó (aki most tudtam meg, angliából jött megnézni Bluntot), oly gyorsan akarta elfoglalni a helyét, hogy szépen lezakózott a k.nagy lépcsőről, szegénynek szépen be is tört a feje. Amíg a vérfoltokat eltakarították, persze nem engedtek le minket a színpad elé. Mit tud erre mondani az ember? shit happens dehát könyörgöm.

Nem kezdek koncertbeszámolóba. Akit érdekel olvasson BITet, vagyhát gondolom megosztom itt veletek az írottakat...csak most megint űr. Én nemis tudom mi kéne. Ez megint egy annyira felejthetetlen élmény volt számomra. Hát már az első szám, a Wisemen alatt teljesen elvesztettem az eszem. Shit. Frankón bekönnyezem ezt az egészet. Imádom a zenét és imádok mindenkit aki velem együtt imádja. Kurvára átölelném a világot. de akkor most mi? mikor jön a Keane, Maroon 5, mikor lesz újra Faithless, Coldplay, James?? Mikor lesz valaha is sigur Ros, BSB? Be fogom járni a világot ezekért a koncertekért. Fáking be fogom járni.
Kezdjük 4-én, Reflected legalább lesz! <3

Itt egy kis vidi amit felnyomtam JT-ra, enjoy!

8 komment

Címkék: celeb öröm zenés

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr71733950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeluksZ 2008.10.27. 14:11:02

A Reflected minden, ami ezek nem. Amikor múltkor a BSB-ről beszéltél és arról, h olyan, mintha magad mögött hagynál egy korszakot akkor örültem. Most nem örülök annyira.

Mikor jön Sum41? Mikor jön MCRomance? Mikor Jön Green Day, RHCP, Enya, Mike Oldfield, ezeket kérdezgetnéd inkább. Kicsit sok lesz egy hónapra a popdrámából (vagymiez)

Timcsi 2008.10.28. 09:45:30

Azért ez erős...

josi 2008.10.28. 14:49:58

csak a kín ne jöjjön könyörgöm :D
amúgy diláksz számfortiván meg mittomén ezek uolyan gagyik mint a bsb meg a marúnfájv mikor jön a beatles az aerosmith, simon és gárfánkel????
soha mer ma már csak fost csinál mindenki
éjjen eleldzsunior!

josi 2008.10.28. 14:50:57

amúgy SHITLOAD

DeluksZ · http://koszonomolaf.blog.hu 2008.10.28. 16:29:37

sztem is shitload... majd megnézzük a lyricset. A többit meg meg sem hallottam kedves solya. valószíűleg részegen írtad és már bánod.

csibiur 2008.10.28. 16:32:16

igen bmeg mer nekem a fejemből pattant ki h shipload mi?...amatőrök

Dorka 2008.10.28. 17:06:57

azt még elfogadnám, h a kín hallatán könnyek szöknek a szemedbe...én a múltkori iron maidnem koncerten éreztem ezt, amikor kezdesz kétségbeesni h sose lesz vége. amúgy a maroon5 jó. legalábbis az első album. jöhetnének. aerosmith meg mindenképp. meg kiss:P

csibiur 2008.10.29. 22:21:29

josi, felvilágosítanálak h a beatles azér nem jön mer a fele már odaát van, a simon and garfunkel meg már 1000 éve feloszlott.
És ha az Oláf él és mi hiszünk benne, elintézzük, hogy jövőre SZIN nagyszínpadon lássuk a Scootert! Kérek 1 áment mindenkitől :D
süti beállítások módosítása