Filler

2008.10.31. 14:36 DeluksZ

Ez a szünet, és úgy egyébként az élet nowadays igen unalmas. A blog is kicsit leült, ami a statisztikákról is visszaköszön, de nemsokára jön a november, meg a szorgalmi időszak második része. Akkor majd biztos lesznek izgik.

Sok mindent amúgy nem csinálok, diszkógráfiakat szedegetek. Ha valaki nyomon követ MSN akkor azt is tudja melyik nap melyik együttes(ek)é. Kurvaizgalmas ez is, aláírom. Amúgy filmet forgatok. Pont. Múltkorában, amikor a MONO zenebárban (lol) dekkoltam Pancs gyönyörű hangját hallgatva, rájöttem, hogy kell. Mármint már régóta tudom, hogy kell, meg akarom, meg muszáj, de az atmoszféra annyira magával ragadott, hogy rögtön írtam is Bálintnak, hogy mivan. Azt mondta lehet, hogy tud szerezni kamot filmszakosoktól. Nájssssz!

Napi csakúgy: Nirvana, Sonic Youth, Paraova, Paramore, Green Day, Sum41, Ramones, Cradle of Flith. (Nem kakukktojást kell keresni. Csakúgy.)

1 komment

Címkék: ténylegsemmi

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr99742369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.11.04. 01:02:47

ide is megírom, hogy szija deluksz, hazaértem, dejóvolt, majd mesélek sokat. azt is megírom, hogy benne vagyok a projektben, csak drága volt a sumsum, azért nem írtam vissza onnan, azóta meg alszom, azért.
meg azt is megírom hogy hagylegyek már nessus, na.
látod, írni is sokat írok :D
mikor, hol, mennyit, miből igyunk?
süti beállítások módosítása