The Basket

2008.11.16. 01:58 DeluksZ

Akartam írni valamit a Megasztárról, aztán eljutottam odáig agyban, hogy ha van két melled, amit meg akarsz műttetni, mert kicsik, és szerepeltél egyszer gyerekként a Három Kívánságban akkor tuti, hogy onnantól kezdve vagy műsort vezetsz valamelyik kereskedelmi csatornán, de minimum elvisznek egy távoli országba hogy játsszál valóságshow-t a celebbarátaiddal.

A logikai kapcsokat nem fejtem ki, talán nem is menne. Inkább csak felszínesen, de ismét meglepődök azon, hogy mire képes két női mell, egy középszar férfimagazin és a fogyasztói társadalom igényszintje. Mert senki ne mondja nekem, hogy [...]

Elnézést.

Szóval Megasztár. Meg legenda. Mondjuk Tilla és Nóri műsorvezetése tényleg legendás. Nem lepődnék meg, ha a szilveszteri bakiparádé kizárólag a Megasztár (valamelyik) adásából lenne összevágva. Lehet ám, hogy [...]

Elnézést.

A Planet Terror nem rossz. A Grindhouse jobb. És a bálnák fogságban nem énekelnek.

1 komment

Címkék: celeb

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr56771313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Évi* · http://londonfever.freeblog.hu 2008.12.05. 23:01:17

én már a gálvölgyit várom mint Lüszi :)
süti beállítások módosítása