Ahelyjett

2008.11.20. 03:38 DeluksZ

Valószínűleg a leghosszabb listák egyike lenne, ha mindenki vezetné (napralebontva), hogy mit tett azok helyet a dolgok helyett, amiket tennie kellett volna. A kontraszt akkor a legerősebb, ha két részre bontjuk a listát.

Tessék:

    Kellet vón:
  • -Japánt tanulni
    Ehelyett csináltam:
  • -Végigvittem a Mortal Kombat 3-at két különbző karakterrel. A végén már Shao Khan elsőre sikerült minden alkalommal.
  • -Megnéztem a Barátok Közt
  • -Megnéztem a Souht Park
  • -Aludtam du.-ig
  • -Interneteztem az ébren töltött idő 70-75%-ban

Ez a poszt nem humoros, legalábbis nem annak lett szánva. Miközben írtam egyszer sem mosolyodtam el. Egyszer sem...

3 komment

Címkék: búvalbaszott

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr52778839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni 2008.11.20. 11:04:30

bezzeg ha jött volna moziba vellünk

josi 2008.11.20. 11:24:19

bogdi most szellemi és lelki közösséget érzek veled..

jet-son a másfélkegyelmű 2008.11.20. 19:25:08

én végigröhögtem, és norbinak is elmondtam...hahahahahaha
süti beállítások módosítása