We're all gonna get in a fight!

2008.11.30. 14:14 csibiur

Ezzel a bejegyzéssel szeretném megváltani a világot szval szeretném ha elolvasnátok!

Szval az van srácok, hogy nem tudok tanulni. Komolyan, nem bírom rávenni magam. Lehet azért, mert már kiégett ez a gén belőlem a radnótiban meg az első 2 évben, én nemtudom, csak azt, hogy ülök, vagyok és közben meg semmi nincs és azon apró kötelességemet sem tudom teljesíteni hogy lediplomázzak.

Istenemre mondom próbálkoztam sokmindennel, tavaly határidőnaplóval, nemsikerült. Utána a mocskos kis naplómba írogattam teendőimet, az sem jött össze. Majd Bogival megbeszéltük, hogy minden reggel ugy kezdjük, hogy leírjuk aznapi tanulnivalóinkat 1 lapra, hogy számon kérhessük egymástól, ez kb az első napig nem jött össze. Tudom ez valahol mindenkinek a magán problémája, ráadásul kurva unalmas 1 probléma...de mivan, ha egyedül nem megy? Ha én kevés vagyok ahhoz, hogy saját magam változtassak ezen a problémán? Hát mi? Jöjjön a közösség, a blog, a barátok, a szeretteim akik gondolnak rám és együtt drukkolnak azért, hogy sikerüljön. És itt jön a képbe a mozgalom, melyet itt és most, ezen a szent napon kívánok elindítani. És szeretném, ha csatlakoznátok, mert biztos vagyok benne, hogy nem egyedül szenvedek ezzel a gonddal. Akkormeg miért ne csináljuk közösen? Olcsóbb mint egy pszchodoki és még be is válhat. Nem kell hozzá sok, csak írni, kommentelni. Leírni, hogy megyek ZH-ra, leírni, hogy ma ennyit meg ennyit kell tanulnom ebből és abból éshogy szar de ha ti is csináljátok akkor lehet rá tudom venni magam. És akkor lehet együtt örülni a sikeres vizsgának, tudjuk egymást bíztatni a nehéz napokon. Még 2 hét van hátra a szorgalmi időszakból, most indul be az élet. 1 leszel vagy 0, élő vagy hulla...élő akarok lenni basszameg.

Szval az első feladat felmérni a terepet...először is, hogy ki van benne? Ki tartja orbitális baromságnak, ki tartja unalmasnak stbstb...véleményeket várok kommentek formájában, de ne úgy, hogy egy komment formájú sütibe beleírjátok, hogy "vélemény", hanem ide. És akkor olyanok leszünk mint Haley Joel Osment a "Pay it formward"-ban :) na, nyomassátok gyerekek

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr21796147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsi · http://tym0825.spaces.live.com 2008.11.30. 15:52:26

"Vannak akik megijednek attól, hogy másképpen is élhetnének és attól, hogy a világ mégsem annyira szar.
vannak akik úgy hozzászoknak a rossz dolgokhoz is, hogy nem mernek változtatni az ilyen emberek feladják ...
és ha ők feladják mindenki veszít..." - Haley Joel Osment

DeluksZ · http://koszonomolaf.blog.hu 2008.11.30. 20:14:48

Szerintem ez elég száni... de most teljesen komolyan. Én szégyelltem magam olvasás közben, pedig nem rólam van szó. It's just me...

jet-son a másfélkegyelmű 2008.12.01. 11:30:24

tanulj én lefekszek aludni...aztán tolom a gémet

piterzon 2008.12.01. 15:48:14

Nem tudom mért száni...én teljesen át tudom érezni a problémát, és csatlakozni szeretnék a mozgalomhoz!
Sőt el is kezdtem, itt ülök a TIK-ben és tanulok, mert szerdán programozásból írok és 10 pontból 8at el kell érjek, ha nem akarok 6 évig egyetemista lenni + szerda este javító európa társföcijéből(1topo+1nagyzh) + csütörtökön Digitális Térképi Adatbázisokra kell elkészítsek egy beadandót és még zh-t is irunk belőle...na meg persze köszönömolafot olvasok:D
pusz

tibzon (törölt) 2008.12.01. 15:59:44

peti a naghy lófaszt tanulsz, olafot nézel te geci:D
ezt tovabbgondolva meg is állapítom azzal érünk el legtöbbet ha nem kommentelünk egyáltalán semmit.
mwhah
ma írtam 2 zh-t, egyikre sem tanultam, de ez részletkérdés. csabi bekapod hogy nem jottel szombaton mikro uccse tanultal..i..
holnapra panelos projekt...jo goy mondom irok is a benkőnek.
szerda prog nagyzh javito.csüt DTA térképleadás+zh ma már tanulok rájuk. szarj a netre csabi, torold le a böngészőket, előre szerezz be minden anyagot, vágd le a karod, hne tudj pléysztésön majd minden helyiséget kenj be szarral, h ne legyen kedves mashol lenni mint az asztalnál. ennyi hajrá szedd már össze magad legyél férfi

josi 2008.12.02. 09:41:18

az elkövetkezendő két hétben a teendők: 8 oldalas irodalmi szemináriumi dolgozat dánul, a hétre, jövő kedden évvégi portugál zh, csütörtökön szóbeli portugál vizsga, hétfőn skandináv nyelvtöri 2. (ez szerencsére magyarul, de svéd könyvekből..), kedden pedig pedagógia 3..
fááákk, ma mindenképp neki kell ülnöm.

csibiur 2008.12.02. 19:08:59

Ohhó :) Úgylátom valóban nemcsak én küszködök a feltornyosult teendőkkel.
Nekem a hétre márcsak egy hosszú prezentációt kell csinálnom, de az inkább idő, ami igazán aggaszt, hogy holnap reggel le kéne adnom egy programot amire most még nemérzem h készen állnék...bele vok gabalyodva, tehát ma kávézás és vélhetően hajnali madárcsicsergés
csak az a kurvaszar a programozásba, hogy az nálam ugy működik hogy ránézek a programkódra, van 1 része amit nemértek, felmegyek netre utánanézni és hopp 1 iwiw, hopp egy faszbuk. szval necces, de ez mindenképp kell holnapra.
Mindemellett az orbitális vizsgákra is készülni kéne máááááár.
Srácok akkor nektek holnapra nagykalappal a programozáshoz, ugynézki a ma esténket át fogja járni az 1 leszel vagy 0 életérzés. Aztán meg alkohol dögivel mer kurvára elegemvanmá, ráadásul dolgozok egész hétvégén és megint nem mehetek haza :S De nincs elfelejtve a közös ivászat Tibzon fiu!

Mojze 2008.12.02. 22:29:52

én még új vagyok, de én is ezt a szart olvasom tanulás helyett...(nem is szar)
nekem a kövi két hét: etika beadandó, szociálpszicho mühelymunka (amihez a kísérletet még fel kell vennem 48 emberrel), személyiségpszicho műhelymunka (keresnem kell még pszichopata kislányokat), késírlet modszertan beadandó, plussz jövő héten két vizsga :(
mi lenne ha hétvégente ivás helyett összejárnánk tanulni??? vagy ti nem vagytok ilyen elvetemültek? könyíííííííííííííííí

DeluksZ · http://koszonomolaf.blog.hu 2008.12.03. 07:07:39

gyertek BTK-ra... jópersze mindenkinek olyan az egyetem, amilyenné teszi. Csúnya, ha belenéz valaki az Indexembe (amiben alapvetően jó az átlag, csak kevés a kredit, de az alapozó tárgyaim megvannak, a pszichológia csomagom megvan és a főszak is kindof... főszakból maradék, ami nyelv, és minor szak kell már csak. Ez is kicsit csunya, ha alapul vesszük, hogy ez az 5. szemeszterem...) én inkább szociális tevékenységekben utazom jelenleg. De 6. szemesztertől életmódváltás. Megoldjuk. Megoldjuk. Megoldjuk... megoldjuk. Meg oldjuk.

zsaniunokateso · http://zsaniunokateso 2008.12.03. 17:49:40

CSabikám!Én hétfőn jöttem haza London cityből és kedden már a suliba ültem.Hallani akarod ahalálom listáját.Minden nap gyakorlat reggel 7-12ig Vásárhelyen aztán órák délután.Jövő szerdán tanítok...péntek ZH, hétfő vizsga, csüt. vizsga, péntek vizsga...és ha jöna Jézuska akkor azt mondhatom h huhhh...élek...jahh és akkor is marad 5 vizsgám, jahh és jan 9én megyek vissza! Na kinek nehéz vazzeg?????????

Reekuci · http://reekuci.freeblog.hu/ 2008.12.03. 22:52:35

Hát én úgy vélem ez egy igencsak jó ötlet itt! Bár az én dolgaim nem hangzanak olyan komolyan, mint a tieitek, de azért megosztom veletek:

Jövő héten elsős környezetismeret órát tartok egy olyan osztályban, ahol egy súlyosan hallássérült kislány van... Erre úgy fel kell készülnöm, mint az kisangyal, különben a 10hetes gyakorlatom múlhat rajta. Továbbá fel kell készülnöm Dánia oktatásügyéből, úgy, hogy magyar könyvek nemsokat foglalkoznak vele, pedig engem érdekelne!!!
Szerdán Magyarországtöriből írok zh-t úgy, hogy nem voltam még csak egy előadáson, ezután javítózok Unix-ból, megírom egy "oktatóprogram" vázát, kibővítem a technika óratervezetemet. Kaparok egy matek gyakjegyért, aminek a neve geometria, de múlt órán a szappanbuborékról "tanultunk", és mindezek cseresznyéje a habon a vizsgaidőszak amelyben "csak" 4 vizsgám lesz, de abból 4 kettő vagy több félév anyagát öleli fel.
Két hete nem alszom, és három nővel élek együtt...

Én mindenkivel együtt érzek!! És jó volt ide is leírni, mert a naptáramban már nincsen hely a teendőimnek... Betelt!!

csibiur 2008.12.03. 23:28:34

Huh...
lassan 2 napja vagyok fent folyamatosan. Az agyam meg 2 kilóval nehezebb mint tegnap ilyenkor, de legalább elfogadták a beadandókat, juhéj.
Srácok nektek mit hozott a mai nap?

amugymeg héj...aranyosak vagytok :)

josi 2008.12.04. 09:43:30

PÁÁÁÁÁNIIIK
ezzel tudnám kifjezni az előttem álló másfél hét eseményeit, de megnyugtató h mindenki szarban van.. tényleg, kösz skacok.
Dánul hallgatom az aladdinból a a Helt Nyt Liv (a Whole New World) c. számot és kkajakra elkezdtem bőgni.. ez már a vég

csibiur 2008.12.05. 09:23:07

Ja igen. Orsi Réka, Réka Orsi!
Ex kollégiumi szomszédom megkért hogy szóljak pár szót az érdekében, ugyanis kellemetlen és intim kérdésekkel fog bombázni, de legfőképpen a Dániában lévő oktatási rendszerről! Tehát íme ama pár szó: egy két há, négy öt hat....hét :S
pusz
süti beállítások módosítása