Bros before ho's

2009.02.20. 23:53 DeluksZ

Szerintem ez volt eddig a legjobb Skins. A vége nem teljesen azt hozta, amit vártam, de mint később kiderült ez kellett ahhoz, hogy aztán az legyen a tényleges vége, ami lett. (Én is csak aztért értem ezt a mondatot, mert jómagam írtam, separa).

Apuka hozott fel csomó étket, tele van a hűtő, imádom. Gyűlölök is enni belőle, mert azt szeretem, ha televan. Mindig is gyűjtögetős voltam, ezért nem szeretek valamit kivenni a hűtőből, tudván, hogy nem kerül vissza, mert csak fogy, és fogy és fogy. Legszívesebben nem is ennék, olyan jól néz ki telin. De enni muszáj. Pénzem meg nincs mindig olyan kaját venni, amit nem rakok be a hűtőbe (így nincs hiányérzet). Majd egyszer.

Mindenki beteg. Ti betegek vagytok?

3 komment

Címkék: sorozat tinicsevej

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr2955827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibiur 2009.02.22. 15:59:58

a szexuális aberráció betegségnek számít?

DeluksZ 2009.02.22. 16:03:40

A mértéke határozza meg. A tied például annak...
süti beállítások módosítása