JUGYU...

2009.03.17. 16:38 jet-son a másfélkegyelmű


Nincs Audim, nem vagyok mérnök, és nem hordok magamnál számológépet. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: ETR. A kódszámom megelőzi a nevem kezdőbetűit, és nem örülök, ha a felvételizők összekeverik az SZTE-et az ELTE-vel. Büszkén gondolok a tandíj eltörlőire, a Hattyas sorra, Démuthra és Jancsák Csabára. Szeretem a szorgalmi időszakot, a TO-sokat, az 1-es villamost és a 83-as buszt. Itt tanulok a napfény városában, az egyetemisták közül mi vagyunk a császárok, és igenis, nálunk tanulnak a világ legszebb női. SZEGED, én így szeretlek!

 

(kösz szandra)

5 komment

Címkék: egyetem poén okosság nosztalgia párapróság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr921007886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoshii 2009.03.17. 17:41:40

én szégyenkezve gondolok a tandíj eltörlőire :DD

yoshii 2009.03.18. 00:15:44

kár h a szöveget egy kanadai sörreklámról koppintották :(

DeluksZ 2009.03.18. 12:46:01

Nem yoshii ez 100%-ig magyar ötlet. A kanadaik koppintották rólunk, nem is lett annyira kifejező az övék.
süti beállítások módosítása