délmagyar...

2009.03.24. 17:30 jet-son a másfélkegyelmű

Olvastam mai délmagyart...jó kis lap, csak faszságokat ír. a cikk megtekinthető itt: http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/tervaron_ma_a_melyszegenyseg_az_ur/2092413/

a hozzászólásom meg (ha esetleg levennék az oldalról) :

Régen is ameddig a szem ellátott, puszta volt mindenhol. Nem bontották el a 14 emeletes panelokat, és senki sem hordta szét a Térvár Plázát sem. Három perc alatt valóban végig lehet menni a házak előtt. Biciklivel. Sietve. Az egyetlen "nevenincs" utca, ahogy Ön fogalmazott kedves Gergely a Térvár utca, amin a busz nem átjár, hanem végigmegy rajta. Látom alaposan utánajárt a dolgoknak. A kutatómunka megvolt 20perc alatt, míg Szegedről kiért.

Telefon is van (bár elismerem nem mindenhol), valamint bármilyen fura épp Térváron ülök a számítógép előtt és eme nagy találmány, az internet segítségével innen Térvárról írok most a fantasztikus Délmagyarország napilap weboldalára.

Kérem a fotót a birkáról, mert kerestem, de nem találtam! A gyöngyösök megvannak. 

A hajdani játszóteret a Tiszaszigeti önkormányzat költöztette ki ide, mert hatalmas falunkban nem volt biztonságos a játszótér. Modernebbet vásároltak, a régi meg jó lesz itt, elvégre észre se veszik,  ha valaki kitöri a nyakát rajta. Ha szól/nak szívesen kimentem volna. Lökdöstem volna a hintáját, hogy meglegyen az öröme.

Térvár harmadik házát lakja az említett Úr. Az első kettőt nem tetszett észrevenni, amikor elhagyta a táblát. Én igenis úgy érzem van jövőm. Dolgozom, és próbálok boldogulni, ami nem azon múlik, hogy hol lakok. Szegeden is vannak szegények, mint az országban bárhol. 24 éve élek itt. Nyugalom van és csend. A levegő valóban jó, a barátaim valamint a rokonok szívesen járnak ki hozzánk.

Azt hiszem a cikk nem eléggé tényszerű. Sőt. Kissé szenzációhajhászásnak tűnik, és értem én, hogy le kell adni a témákat határidőre, de ennél jobb nem volt? Valóban nem történik semmi más ebben az országban?  Elszomorító a szegénység aláírom. De én speciel jól érzem magam itt, és a családom is.

1 komment

Címkék: okosság ideges fúj búvalbaszott újságírós párapróság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr51022854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása