Gejzinkért

2009.04.17. 02:00 DeluksZ

Az iWiW jólett, ha nem tudtok kicsi betűket olvasni jöjjetek rá, hogy a böngészőben hogyan lehet betűméretet növelni, nem mondom el, hogyan lehet, de lehet, arra meg jöjjetek rá, hogyan. És aztán végignéztem, és rájöttem, hogy a képek alapján, amik vannak, kint, soha életbe senki fel nem ismerne engem, és arra gondoltam, hogy csinálok ezer képet, most, és aztán arra, hogy ez hajnali kettőkor halva született ötlet, különben sincs sok erőm kattintgatni, olvasnom kell. Mennyit? 1984-et. Aki nem érti, járjon utána.

Az elmúlt napokban merültek fel kérdések, válaszok nem annyira, de tudjuk, hogy azokkal nem lenne érdekes a dolog. Beszéltem olyanokkal, akikkel kellett, és olyanokkal hál'istennek nemigen, akikkel nem. Azt például közösbe megkérdeztük így magunktól és a világtól, kvázi költőien, hogy látott-e már valaki galambfiókát? Ugye? A galambok egész életüket egy méretben, ahogyan látjuk őket az utcákon kapirgálni, töltik. Galambfióka nincs, vagy csak átlátszóak utcagalamb-méretűvé válásukig.

Reklámozni akartam ide, de rájöttem, hogy majd inkább iWiW-en, mert ez nem az a hely. Nem, Tibi, Ez NEM az a hely, ahol reklámozunk, még LaptopStickers-t sem, ahol gecijó matricákat rendelhet az ember a laptopjára. Innen ered egyébként a neve, ti. laptop + sticker = hordozható számítógép + matrica, vagyis valaki küldjön el sürgősen aludni, mert ennek nem lesz jó vége. Megyekmár.

4 komment

Címkék: alter párapróság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr201070007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoshii 2009.04.17. 11:27:28

sztem is jó az új iwiw

DeluksZ 2009.04.17. 11:36:22

Tibó, te az értelmezési síkon kicsit elcsúsztál valahol:)

jet-son a másfélkegyelmű 2009.04.17. 18:10:44

nekem tetszik iwiw és nézzétek iwiwet laptopról, mobilnettel, mert akkor rendelhettek laptopra és mobilnet usb-s faszságra is matricát. juhéééé
süti beállítások módosítása