az én saját csendem felel

2009.04.19. 19:19 csibiur

voltak pillanatok mikor videot akartam csinálni. és akarok is, meg csináltam is fent is van a gépen de valami visszatart. belső hang, belső kéz. inkább a kéz, a hang nem tud alapvetően tartani. fáradt vagyok és mióta visszajöttem folyamatosan olyan mint amikor csukódik le az ajtó a titanic gépházában és épphogy átfér az ember, majdhogynem levágva a lábfejét. Persze ez sokkal lassabb és a víz sem olyan hideg, tekintve hogy k.ra nincs is semmilyen víz. de azért kellően szar érzés. Az utóbbi időben egyre többször van emberiszonyom anyway. multkor is szegeden fényes nappal megyek a kárászon és rettegek attól, hogy valaki hozzámszól, de sztem a kezem is remegett. tegnap este is ez volt. ez most vagy azt jelenti hogy épp vágódik le a lábfejem, vagy még el sem indultam az ajtó felé? mind1. ugyse értitek énsem értem, márcsak 2 és fél hónap és gondolom jobb lesz. addig meg keressetek nekem egy hipnotizőrt

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr621074713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojze 2009.04.20. 00:08:16

én tudok sok hipnotizőrt

tibzon 2009.04.20. 01:15:18

mi a maci fa..áért szólna hozzád bárki is a kárászon fényes nappal ami miatt remegni kell? i dont get it ár ju crazy?

a róka 2009.04.20. 11:00:41

le kéne állni a szintetikusokkal csipi

Alexandria 2009.04.20. 12:10:45

Hát, pl Pista bácsi, aki csak egy szép verset akar elmondani neked, amit btw ő írt, mégis háromnegyed órás beszélgetésbe tokollik a dolog. De remegni nem kéne.
süti beállítások módosítása