everything that has a begining...

2009.05.19. 01:49 csibiur

Szóval ez egy meglehetősen unalmas bejegyzés lesz. meg spoiler alert. meg minden. vagyis épp az, hogy semmi. De a lényeg, hogy most néztem meg a Prison Break sorozatzáró epizódját (mondtam, hogy unalmas lesz)

És most tartsatok kicsinyesnek, vagy akárminek, afenébe is van egy kibaszott nagy űr a lelkemben. És most nem is a sorozatról beszélek. Csak így az emlékekről, amiket előhoz. Először Prison Breaket még talán a tvben kezdtük nézni Orsival, ez akkor lehetett, mikor feljöttem Pestre tanulni. elsős voltam. És a heteink egyik csúcspontja volt, mikor egymás után néztük meg a az új prison break-et és a heroest. Közben rendszerint halálrazabáltuk magunkat. meg izé. hozé. Elsős voltam. Most negyedikes vagyok. Akkor 1 pár voltunk. Azt hittem sosem lesz vége. Szerelmes voltam. Mikor Orsi kint volt Dániában, Prison Breakes és Heroesos képekkel és szövegekkel tarkított dobozkát vittem neki, rajta a kedvenc idézeteinkkel. És közben annyi minden történt. A Prison Break sosem volt része az életemnek, sőt meglehetősen szar is volt a harmadik és ez, a negyedik évad is. Sosem volt Scofield a háttérképem és msnen sem mosolyogtak rátok a szökött fegyencek, egy egyszerű sorozat volt, ami igazán jó se volt, de izgalmas és úgymaradt és néztük amikor volt új rész és elvoltunk vele. Vagyis én. A végén igazán csak én. Meg szállítottam haza anyáméknak az új részeket. Nem is tudtam, hogy ez a utolsó epizód, sejteni sejtettem, mert iszonyat megcsappant a nézettsége, hozzáteszem nem véletlen. Mondhatjuk, hogy egy túlspilázott szenvedés volt az uccsó évad és szegény Sara meg Sco a filmtörténelem legbénább szerelmes párja volt egyébként, de afenébe is, szerettem. Meg nemigazán láttam még sorozatzáró rész soha. A jóbarátokét persze igen, az is szomi volt, de ahhoz sosem kötődtem igazán, azt mindig csak akkor néztem, mikor tvben nyomatták, s meglehetősen összevissza, de kb láttam abból is az összes részt.
De most így kibaszott szar. Nagggyon halványan olyan, mint a szerenád utáni péntek. persze nagyon halványan. De ezek évek. Mégiscsak hosszú évek. És végigkövettem, ahogy szegény csóriknak 1 perc nyugtuk nem volt a seggükben lihegő örs miatt, meg aztán jött a Company és Grechen, majd jött a ribanc anyjuk, szóval meg volt ez kavarva és rohadtul nem volt életszagú, de bazdmeg ááááh BADZMEG. Nem kéne ezt leírnom mert miez? Most mi fáj? Egy elbaszott sorozat? Nem 10 éves vagyok vagy mi a szösz. De az ilyen dolgok akkor is fájnak.
Szerintetek milyen érzés volt elolvasni a hetedik Harry Potter utolsó sorait??? Amikor elkezdtem lehettem 15. Tavaly februárban volt talán a hetedik rész. Megszakadt a szívem. Az ilyen dolgoknak nem kéne véget érniük soha.
És pláne nem úgy, hogy ilyen iszonyat szétbaszva az ember érzelmeit. Amikor jönnek ezzel, hogy 4 évvel később és szomorú zene és összegyűlnek a régi barátok meg Scofield gyermeke de hol gyűlnek össze? Michael sírjánál????? Miafasz? Miért kell? Ezt mi a fasznak kellett? Szegény ember végigküzdötte magát azon a sok szaron és végre boldog lehetne a feleségével és akkor valami elbaszott tumortól kifekszik? Hát ilyet lehet? Miért kell ilyennel megbaszni a nézők agyát? Mert oké, én aláírom, az is megrázó volt, mikor Chris meghalt, sőt nemkicsit, de az teljesen más amikor 4 nap alatt végignézel 2 évadot és akkor fel se tudod még igazán fogni, hogy mi történik. De ezt a sorozatot tényleg éveken keresztül néztem :( És nem akartam, hogy vége legyen. Miért mondja azt a világon bárki is, hogy változás jó? Egy faszt jó. Soha nem jó. Jó, hogy vége lett a giminek? nem. jó volt feljönni pestre? nem. jó volt abbahagyni a röplabdát? nem. Emiatt jó most ocsmány dagadtnak lenni? nem. Ésmost tudom, hogy hülyeséget beszélek. Mert mindig van jó a változásban. Mindig van. Jó vol feljönni Pestre? igen. 2 plusz évet köszönhetek az ex kapcsolatomnak emiatt. ezt semmiért nem cserélném el. Megismertem sok csodálatos embert és picit önállóbb lettem. picit. jó volt abbahagyni a röplabdát? igen. nincs semmi dolgom a hétvégén. jó ocsmány dagadtnak lenni? igen. nem...ebben semmi jó nincs :D szóval persze a változásban mindig van jó, de az ábra mégiscsakazt mutatja, hogy ha a nagy egészet nézzük, akkor kurvára nincs. Ha tudom, hogy a jate az viszonylag jó, akkor miér mennyek a szotéba? Ha tudom, hogy a donpepében egész tűrhető pizza van akkor miért rendeljek máshonnan? Ha tudom, hogy keddenként tölthetem az új prisont akkor miért ne csináljam??? ó bazdmeg miértne? Mert nincs mit tölteni bazdmeg. mert nincs új prison. mert változás van. HURRAAAAAAAAAAAAAY

ömlengős lett. unalmas lett. aki eddig elolvasta az kap egy fagyit, de én választom ki, hogy milyet. de igazából most annyira mind1. mert nem azzal van bajom, hogy vége lett a prison breaknek. hanem azzal, hogy Michael meghalt...nem kellett volna meghalnia

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr921130749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeluksZ 2009.05.19. 16:52:05

Most egy hétig nem blogolhatsz, állj a sarokba!

yoshii 2009.05.19. 23:32:12

De nyuliiii semmi sem változott ugyanúgy halálra zabáljuk magukat csak nem a szélütésesfejű szkofild ugrál kozbe a pofánk előtt hanem barney meg cook! ezjó!

tibzon 2009.05.20. 10:44:30

az a nagyobbik tag a szökésben bizonyítottan egy hegyi troll.

Alexandria 2009.05.20. 15:47:56

a címben.. .az a szó... nos szóval... az két enn... (dont hit mííí)

mojze 2009.05.20. 20:25:10

1. Májkül meghalt??? tudom, h kiírtad, h spoiler...de Májkül meghalt - egyébként nem érdekel 2. hogy nem lehet a Jóbarátokhoz kötődni??? 3. nem is vagy dagadt - vagyis mindannyian dagadtabbak lettünk, ez az élet rendje (kivéve Tibó, de fuck Tibó... egyébként szeretlek téged Tibó, meg téged is Csibi)

csibiur 2009.05.20. 23:50:30

énis szeretlek mojzi, és tudom, hogy a melegítőfelsőm is, de azt majd vmikor valahol. I know, my bad, de mindig elfelejtem mondani...

fuck tibó:D a következő bejegyzésemnek ez lesz a címe. ebben legalább nem tudok mit elrontani

tibzon 2009.05.21. 00:16:17

jobaratok uccso reszt lattam ma viasaton hát majdnem bőgtem

yoshii 2009.05.21. 08:23:50

ja májkül meghótt. csibó, bícsbadííí!

mojze 2009.05.21. 21:10:53

@csibiur: jó ha odaadom Orsinak? vele többet találkozol.
süti beállítások módosítása