Én

2009.06.04. 18:20 csibiur

találtam itthon a szobámban, szerintem 6-7 éve, gimi elsőben vagy másodikban tölthettem ki valami sulis dolog okán. Az aláhúzott részt írtam be én, a zárójelben meg az van amit be kellett írnom

Én nyugis és érzékeny vagyok. (két jellegzetes tulajdonságod)
Szereném tudni, mások milyennek látnak engem (valami, amire kíváncsi vagy)
Hallom , nem, nem hallok semmit (egy képzeletbeli hang)
Látom magam naplóírás közben (egy képzeletbeli kép)
Azt szeretném, ha már nem kéne aggódnom a jövőm miatt (egy tényleges vágy)
Én nyugis és érzékeny vagyok. (a vers első sora megismételve)

Úgy teszek, mintha magabiztos lennék (valami, amit tényleg meg szoktál tenni képzeletben)
Úgy érzem, egy senki vagyok (egy elképzelt dologgal kapcsolatos érzés)
Megérintem az önbizalom szellemét (egy képzeletbeli érintés)
Nyugtalanít a hátralévő életem (valami, ami tényleg nyugalanít téged)
Sírok a múltam miatt (valami, ami nagyon elszomorít)
Én nyugis és érzékeny vagyok (a vers első sora megismételve)

Tudom, hogy egyszer úgyis vége lesz (valami, amiről tudod, hogy igaz)
Kijelentem, hogy semminek sincs értelme, ha egyszer úgyis vége lesz (valami, amiben hiszel)
Arról álmodom, hogy boldogan halok meg (valami, amiről tényleg szoktál álmodozni)
Igyekszem megfelelni az elvárásaimnak (valami, amiért komolyan küzdesz)
Remélem, hogy nem tűnök el majd a semmiben (valami, amiben tényleg reménykedsz)
Én nyugis és érzékeny vagyok (a vers első sora megismételve)

well, that is some pretty good shit :D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr121163822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeluksZ 2009.06.04. 19:27:35

Én mentettem meg az enyészettől, mikor faterral takarítottunk. Gondoltam még jól jöhet. Továbbra is tartom az állítást, miszerint 10 évvel ezelőtt klasszisokkal több eszed volt, mint most.

yoshii 2009.06.04. 22:32:34

omg csibó mik ezek?? mieza "remélem boldogan halok meg", meg megérintem az ÖNBIZALOM SZELLEMÉT????? .DDDDDDDD megalol

*Évi* · http://londonfever.freeblog.hu 2009.06.06. 11:11:09

ez jóóó :) a maga kamaszos módján igazi célok és remények. még ha kicsit kurtánfurcsán és magasztosan is megfogalmazva.
(rég láttalak nálam ;)
süti beállítások módosítása