my life is done, so now I've got to kill someone

2009.06.11. 15:33 csibiur

Yeah.
Újabb baszás vagy éppen kibaszás. Azt hittem jó lesz, ha 2 órát alszom picit fél2 és fél4 közt, de nem lett jó. Hosszú perceken keresztül vívódtam, hogy most akkor tegyem e vissza a fejem vagy ne. Végül nem tettem. Ugráltam, hidegvíz, cigi, sok cigiiiiii, csoki (Tofiffe...I mean 1 egész elbaszott doboz tofiffe). Aztán úgy 5 körülre jó lett, de tudjátok milyen ez mikor kimegyek az erkélyre és még a korom sötétben világítja rám a Hold sugarait, amik mindnyájan tudjuk h nincsenek. Aztán fél óra múlva mintha valaki kicserélte volna a hátteret de közben kurvára nem láttam hogy most ez tényleg megtörtént volna. Az agyam olyan mint egy csodálatos elme örök ragyogása, én igyekszem nem felejteni, de felejtek és rohanok az emlékeimbe, de törlődnek folyamatosan.
Nehézkesen, bágyadtan s ami a legfontosabb, reményvesztve indultam ma neki a fergetegnek. Nem tudtam mit hallgassak. Mind olyan élesnek hatott.
Aztán jött a múlt, jött a Faithless és mindennek adott 1 enyhe slow motiont...a szívemnek meg 1 kis meleget. 1 kis sziget fesztes nyári meleget. És újfent rá kellett jönnöm, hogy ha pirkad, ha hűvös van, ha van a világ és vagy te külön...akkor csakis a bombs

A vizsgám sikerült

Stories 02 - Pippang

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr981179039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása