SonicStage Dragonblight

2009.07.31. 01:50 DeluksZ

Minden bizonnyal életem legfurcsább álma volt az, amit tegnap álmodtam, és amiből néhány részlet már nem világos. Azt tudom, hogy voltak benne disznók, és dugás (ne mosolyogj pipszi), voltam benne hisztérikus színész, akit pár perccel az előadás előtt kért fel az általános iskolai angoltanára arra, hogy helyettesítsen valakit, voltam benne medvejelmezbe öltözött, az erdőben bóklászó és gyerekekkel játszó medve és találkoztam benne egy német juhász + valami keverék állattal, akivel jól elbeszélgettem és aki egy poént is tolt a származásával kapcsolatban, (ráadásul minden idők legintellektuálisabb poénját) amit csak azért nem írok most le, mert a blog látogatottsága a mélytengeri búvárbéka segge alatt egy millióval kúszik, úgyhogy tessék feltornázni. 1000 oldalletöltés a cél. Öcsém meg csinált új videót. Nem jó, de legalább elég rossz. Peace out rabbit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr421278882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása