Ő meg csillagot talál

2009.08.27. 13:23 csibiur

Dunno guys, még nem érzem, még nem, de mit is érezhetnék, ha folyton folyvást borgőztől telített...vagyok. Szóval ebből vissza kéne venni picit, de amúgy tegnap találtam egy helyet ahol 630-ér adják a négyeggyest, csak azér nem vettem mer nem volt nálam a REpohár...srsly úútálom azokat a poharakat. Tisztára mint a South Parkban mikor Kylenak és Stannek kellett vigyáznia a tojásra és yeey, házasodhatnak a melegek. Ugyanez. Hazaviszem, vigyázok rá, babusgatom, nem dobhatom el...bmeg pont az volt a jó szigetben, hogy amint elkezdődött egy új zene, 10en elhajították a feléig teli (vagy félig üres) poharukat be a népek közé...tegnap már lendítettem a kezem mikor eszembejutott h umm nooo, ez sok pénz. And I'm gonna send him to outer space.
Még alszom egy órácskát, aztán felveszek vmi sötét kék mackó felsőt és irány szin, hogy aztán nem az volt vagy legalább nekem VALAHOGY NEM VOLT RÉSZEM BENNEEEEEE


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr991341831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noe d. 2009.08.29. 08:27:20

"pont az volt a jó szigetben, hogy amint elkezdődött egy új zene, 10en elhajították a feléig teli (vagy félig üres) poharukat be a népek közé."

pont ezért néz ki egy egy koncert után úgy a hely, mint a szemétdomb. persze aki ott érzi jól magát.. REpoharat minden fesztiválra!!!

DeluksZ 2009.08.29. 14:29:27

@noe d.: Egyetértek, öcsém hozzáállása nem követendő. Én a színpadot is újrahasznosított kartondobozokból építeném (true story)
süti beállítások módosítása