It has begun

2008.09.08. 20:34 DeluksZ

Ez is, mint az Ősz, visszavonhatatlanul, végérvényesen, stb...

Iskolába járunk megen, ki ide, ki oda, én speciel kitartok a BTK mellett, hiszen hova költenénk el félévente azt a 150 ezer forintot, ha nem járnék egyetemre ugye.

A nap kezdetével kapcsolatos koránsem higgadt érzelmeimmel nem terhelnék senkit. Elég annyi, hogy Szegeden árnyékban is megsül az ember, hát felvettem egy nyári topánkát a hozzá illő lenge egyrészessel, mire Pesten szakad az eső. A pusztán jókedvből magammal cipelt 450 mázsás utazótáskának köszönhetően komoly fejtörést okozott volna bárkinek rájönni, hogy az izzadtságtól, vagy az esőtől vagyok csurom vizes. Én tudtam, hogy mindkettő közrejátszik.

Összegezzünk. Ha kevés órám van egy nap azok akkor is 3-4 körül vannak, hogy az ember fia ne tudjon melózni. Emellett van 2 órám amikre ütközéls miat nem tudok bejárni. Ma az első óráról 30 percet késett a tanárnő a másodikról pedig kiderült, hogy nem ott lesz, ahol mi vagyunk (mi jó helyen voltunk). Yeah, what... it's so BTK. Orsi is tudja. De ettől lesz izgalmas. Mondogassuk. Ettől lesz izgalmas, ettől lesz kurva izgalmas, ettől lesz kurva izgalmas, ettől lesz kurva izgulás, ettől lesz kurva izgulós, észtelveszt harcsa diszkulás, kézterpeszt dorka visztulás, légheggeszt ultra tisztulás...

Analizál és interpretál, analizál és interpretál, anális sex és interpetting.

8 komment

Címkék: egyetem ideges

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr70654535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorka 2008.09.08. 22:24:59

kézterpeszt dorka visztulás???

tibzon (törölt) 2008.09.08. 23:18:59

kézterpeszt dorka visztulás. na akkor megfejtem neked:

kézt(etés)(h)erpeszt D'or kavi(c)s (pus)ztulás !,


tehát a megfejtés a zárójelekben lévő betűhalmazok páronként felcserélve és leírva: "Hetés Pucs".
kézterpeszt dorka visztulás jelentése hetés pucs. remélem így már világos. szép estét nebulók

csibiur 2008.09.09. 00:41:43

vagy tépes hucs, de amúgy tibzon beletrafált :D
ezér 7végén meghívlak 1 vkbra fiu. habár nem olyan lesz mint a sörkertben volt (rip) :(

josi 2008.09.09. 02:35:17

en reszeg vok krakkoban de nagyom ki hiv meg engem??????ost??????

dorka 2008.09.09. 11:35:07

és engem ki hív meg? csak vmi izgulós kurva???

DeluksZ 2008.09.09. 15:04:55

Jaj, Dorka. Az csak úgy jött. kellett valamilyen mélyhangrendű 2 magánhangzós szav, és a Dorka lett az. Én ezt azért baromi erős bóknak könyvelném el :$

Tibzon: Tökéletes megoldás. A gondolatmenet lekövetésével akadnak még gondok, de a tény, h van gondolatmenet... azt csodálom. (Yeah, ZLander)

Solya: Say What?

Mellesleg Dorka... engem bárhova meghívhatna egy izgulós kurva, bár nem tudom, hogy sikerült kiragadni ezt a jelzős szerkezetet:D

rozi 2008.09.09. 23:10:28

az alábbi post, illetve a hozzá tartozó kommentek sokaságának írói közt, ki volt az adott pillanatban józan? egyébként Dorka! kurva izgulós, és nem izgulós kurva! Vagy? Bogdán nem Lilla, hogy kihagyja a névelőket, csak akkor lenne " a kurva izgulós" de így csak kurva izgulós
süti beállítások módosítása