A hülyeség terjed mint a vírus...

2008.10.15. 21:34 jet-son a másfélkegyelmű

Hogy egyes embereknek mennyire nincs önkritikája, illetve mennyire van önbizalma. Háát nagyon ékes példáját kaptam meg Benedek barátomtól: STAR WARS KID (a továbbiakban SWK)! Kimeríti az "olyan szar, hogy az már jó" kategóriát. Javaslom az alapművet, de van SWK a south parkban, SWK mátrix, SWK aragornnal és sorolhatnám. Érdemes végigvihogni mindet.

Elmebetegekek, leendő idiótáknak, önsanyargatóknak kötelező! Én kb bepisi bekaki, úgyhogy tartok egy kis szünetet.

Keressetek rája jútúbon. Érdemes.

"nincs annál undorítóbb, mint amikor a hülyeség szorgalommal párosul"...vacs it

4 komment

Címkék: poén alter

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr26715998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeluksZ · http://koszonomolaf.blog.hu 2008.10.15. 23:19:36

ahogy azt már jeleztem, a dolog olyannyira nem újkeletű, hogy a srác a wikipedián is fentvan, illetve ez a video a világon legelterjedtebb (internet) videó. A sráccal több riport készült 2002 óta. HOL ÉLSZ TIBI?!?! (egy újszülöttnek minden vicc új, nem akartam lelombozni a lelkesedésed. Btw ez nem videomegoszto. Tibzon... beszélj a lelkével:P)

Panni 2008.10.16. 11:20:00

ha nem oltod le ilyen csunyául,mondtam volna a dramatic chipmunkot.dehátígy..

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.16. 16:52:07

sajnos bogicseknek igaza van. mivel én nem töltöm mindennapjaimat kockulással a gép előtt, így lemaradtam sokmindenről. többekközt erről a videóról is...btw ez van.

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.16. 16:55:02

dramatic chipmunk meg kurvanaaagy :D:D:D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása