Sziklás tengerpartos (nemúgy)

2008.11.17. 05:02 DeluksZ

Azon ki gondolkodott már, hogy ha a világnak van vége, akkor az hol van? Mert szerintem a végtelen (vagy hát a vég) sziklás tengerpartos. Olyan ahol egyszínű a víz az éggel. És ahol mindkettő alapvetően egyszínű. Szerintem szürke. És hullámzik. A szél is fúj. Ott hajó sincs. Csak messze van. Meg hullámok. És egyszínű tenger és egyszínű ég. Még a felhők sem. Oda már ők sem.

Ez mondjuk alapvetően fasság, de azon ki gondolkodott már, hogy az emlékeknek-e van illatuk? A télieknek mindenképp. Szerintem azoknak a legkellemesebb.

Szerintem csak az a bajom, hogy nem ott alszom, ahol eddig. Vagy, hogy hajnali öt...

Szerintem, szerintem, szerintem, szerintem, szerintem, szerintnem, szent írt nem, szert innen, szerettem, szemetlen, szemétben, szél dív ken, szét mit fen.

Elég. Aludj! Hülye...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr20773034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.11.17. 09:43:24

Az igazság az, hogy különböző tesztek, és kutatások sorozata után egy norvég kutatócsoport kimondta - és később kaptak is érte valami díjat - hogy alapvetően az emberi percepciók szempontjából illata egyedül a köldökszösznek van. minden más csak a képzeletünk szüleménye.

p.s.: a kutatócsoport azóta azon fáradozik, hogy a köldökszösz illatát alapul véve más illatanyagokat is előállítson. nem mellékesen megkeresték az öt legnagyobb parfümgyártó vállalkozást is.

csibiur 2008.11.17. 19:56:24

Szerintem a Pizza Hut-os pizzás emlékeknek is nagyonjó illatuk van. Mikor hosszú idő után beleharapsz először egy olyan pizzába, minden előjön. Többekközt a 13. szülinapom amit még a szegediben ünnepeltük kiscsaláddal és az akkori pöttöm bendőmbe gyömöszöltem le egy családi pizzát ami talán még most is gondolt okozna (nem). szval annak is fini illatja van szemérem

jet-son a másfélkegyelmű 2008.11.18. 18:53:50

Számomra a karácsonynak van illata...mondjuk mindenki így van vele például. De ami egyéni élmény, az a vasárnap délelőtti természetfilm ősszel. Bútorápoló és ablaktisztító illat. Citromos. Amikor általánosba jártam, vasárnap mindig természetfilmet néztem dévid tetemboróval, miközben anyu a szokásos nagytakarítást csinálta. Télen szánkóztam ilyenkor. Tavasszal az udvaron játszottam, nyáron meg norbival csavarogtam valamerre. Ezért csak az ŐSZRE érvényes az illat.

zsaniunokatesó 2008.11.20. 00:18:42

Szerintem afalunak van illata, például ahol mamámék laktak.TEgnap pont ilyet éreztem Londonba hazafele és eszembe jutott a falu és atöltöttkáposzta és avasárnapok nagyiéknál...sztem Bogdán ti vágjátok a feelinget.Loll de h ez Londonba van:)
süti beállítások módosítása